arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۲۱۸۴
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۶ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸

هنیه: سیاست ترور بی فایده است

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به ترور ابوالعطا فرمانده جنبش جهاد اسلامی از سوی رژیم صهیونیستی، تاکید کرد که سیاست ترور هرگز باعث شکستن عزم و اراده نیروهای مقاومت در برابر صهیونیست ها نشده و نخواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هنیه: سیاست ترور بی فایده استبه گزارش خبرگزاری فلسطینی «معا»، هنیه در جمع خبرنگاران شهادت ابوالعطا فرمانده سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین و  فرزند «اکرم العجوری» عضو دفتر سیاسی این جنبش در دمشق را تسلیت گفت.

هنیه تاکید کرد: سیاست تروری که جزئی از تفکرات امنیتی اشغالگران است هرگز باعث تغییر عقیده گروه های مقاومت در ایستادگی مقابل صهیونیست ها نخواهد شد.

وی ادامه داد: این جنایت و جنایت های بعدی اشغالگران در راستای نابودی مسئله فلسطین و هدف قرار دادن گروه های مقاومت و فرماندهانشان در داخل و خارج است.

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: به دنبال این تجاوز مردم ما بیش از گذشته بر روی اصول خود پافشار می کنند و به دنبال بازپس گیری حقوق کامل خود خواهند بود. همچنین گزینه راهبردی شان یعنی مقاومت علیه اشغالگران تقویت می شود و همه گروه های مقاومت در یک جبهه  متحد خواهند شد.

هنیه تاکید کرد: این جنایت اشغالگران درست در زمانی انجام شد که جریان ها و گروه های مختلف فلسطینی در حال احیای وحدت ملی خود در رویارویی با اقدامات صهیونیست ها  هستند.

وی افزود: صهیونیست ها در تلاشی مذبوحانه به دنبال بسن راه های دست یابی ما به وحدت ملی است.

به دنبال ادامه اقدامات رژیم اسرائیل علیه ملت فلسطین، امروز  ارتش این رژیم در حملات هوایی خانه البوعطا فرمانده گروه جهاد اسلامی  فلسطین را هدف قرار داد که در اثر آن،  این فرمانده و همسرش به شهادت رسیدند.

حمله صهیونیست ها با واکنش تند گروه های مختلف فلسطینی و برخی از کشورهای منطقه روبه رو شده است.

در حمله صهیونیست ها به قسمت شرقی غزه نیز سه تن دیگر نیز زخمی شدند.

نیروهای مقاومت هم در پاسخ به این اقدام، دهها موشک به سمت سرزمین های اشغال شده شلیک کردند.

به گزارش وزارت بهداشت غزه، در تجاوز امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون 4 نفر شهید و ده ها نفر دیگر زخمی شدند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان