arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۴ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰

استیلی: مشکل شمال شهر نشینی است که هنوز هم دنیزلی را ندیده‌ام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حمید استیلی می‌گوید معمارزاده حتما یک مشکلی پیدا کرده که اخیرا این‌قدر ضعیف شده.

به گزارش خبرآنلاین؛ حمید استیلی یکی از شرکت کنندگن در مراسم گردهمایی خانواده فوتبال بود. او سابقه کاپیتانی تیم ملی را دارد اما در این مراسم از استیلی به عنوان کاپیتان سابق تیم ملی تجلیل نشد. سرمربی سابق پرسپولیس در این مورد می‌گوید: «من هم کاپیتان تیم ملی بوده‌ام اما حتما یادشان رفته است. همین که همه را دعوت کردند تا دور هم جمع شوند، دستشان درد نکند.»

استیلی در مورد وضعیت این روزهای خود هم می‌گوید: «من این روزها نشسته‌ام در خانه‌ام و منتظرم ویزایم بیاید که برای شرکت در دوره مربیگری یا بروم به اسپانیا، یا بروم به برزیل.» استیلی در مورد ضعف میثاق معمارزاده در دروازه پرسپولیس و اینکه آیا این ضعف به او هم ارتباط دارد یا نه می‌گوید: «من هم زمانی که سرمربی پرسپولیس بودم از میثاق استفاده می‌کردم. او دروازه‌بان خوب و بزرگی است. به نظرم او یک مشکلی دارد که این‌قدر ضعیف کار کرده. این عادی نیست که یک دروازه‌بان این‌قدر افت کند.»

استیلی که همسایه مصطفی دنیزلی سرمربی جدید پرسپولیس هم هست در این مورد می‌گوید: «درست است که با دنیزلی همسایه‌ام اما یک بار هم او را ندیده‌ام. این مشکل بالای شهر نشینی است. اگر پایین شهر می‌نشستیم حتما تا حالا همدیگر را دیده بودیم. در پایین شهر مردم می‌روند خانه همدیگر و بیشتر یکدیگر را می‌دیدند.»
نظرات بینندگان