arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۳ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸

سرایا القدس: اسرائیل آغازگر درگیری بوده اما پایان‌دهنده آن نخواهد بود

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داد که اسرائیل آغازگر درگیری بوده اما پایان‌دهنده آن نخواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرایا القدس: اسرائیل آغازگر درگیری بوده اما پایان‌دهنده آن نخواهد بود«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز سه‌شنبه به رژیم صهیونیستی هشدار داد که این رژیم آغازگر درگیری بود اما پایان دهنده آن نخواهد بود.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در بیانیه خود تاکید کرد که در ساعات آتی، به کارنامه این نخست‌وزیر بی‌ملاحظه که برای صهیونیست‌ها فقط جنگ و ویرانی به بار آورده، شکست دیگری اضافه خواهد شد و دشمن صهیونیستی مسئولیت کامل پیامدهای ترور فرمانده مقاومت را بر عهده خواهد داشت.

سرایا القدس تاکید کرد: «هرگز اجازه نخواهیم داد که سیاست‌های ترور بار دیگر بازگردد و دشمن نتیجه ترور رهبران و اعضای مقاومت را خواهد دید.»

حملات تروریستی بامداد امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و دمشق با پاسخ گسترده نیروهای مقاومت روبرو شده است. بر اساس اعلام منابع اسرائیلی، تاکنون بیش از ۱۷۰ راکت به سمت مناطق صهیونیست‌نشین شلیک شده است.

این در حالی است که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز سه شنبه در توییتی اذعان کرد در پی حملات تلافی‌جویانه نیروهای مقاومت فلسطینی، یک میلیون اسرائیلی در پناهگاه هستند

منبع: فارس
نظرات بینندگان