arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۰ - ۲۲ آبان ۱۳۹۸

شلیک بیش از ۳۴۰ موشک به اراضی اشغالی فلسطین

گزارش رسانه های منطقه ای و اسرائیلی حاکیست که جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات بمباران اراضی اشغالی را از امروز (چهارشنبه) به طور منظم آغاز کرده است، در این بمباران ها تاکنون بیش از ۳۴۰ موشک از غزه به سوی شهرک های صهیونیستی شلیک شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شلیک بیش از ۳۴۰ موشک به اراضی اشغالی فلسطینبه گزارش شبکه خبری المیادین، در پی گسترش حملات موشکی جهاد اسلامی مدارس، کارخانه ها و شرکت های اقتصادی در بخش هایی از مناطق اسرائیل امروز (چهارشنبه) تعطیل شدند.

حملات جبهه مقاومت علیه مواضع صهیونیست ها همچنین باعث شد تا آبرسانی شهرک "اشکول" نیز متوقف شود.

«مصعب البریم» سخنگوی جهاد اسلامی هم تاکید کرده است که جبهه مقاومت هیچ فرصتی را به دشمن نمی دهد تا ضمن بازیابی توان خود بار دیگر ملت فلسطین را مورد هجوم قرار دهد.

البریم خاطرنشان کرد که جهاد اسلامی و سرایا القدس تصمیم خواهند گرفت که این دور از مقابله با رژیم صهیونیستی چه زمانی پایان یابد.

حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه از صبح روز گذشته (سه شنبه) آغاز شده است. در پی حمله جنگنده های این رژیم به ساختمانی در شرق غزه، بهاء ابوالعطا از فرماندهان جهاد اسلامی و همسرس به همراه شماری از فلسطینیان به شهادت رسیدند؛ این حملات امروز نیز ادامه یافت.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در نتیجه حملات صهیونیست ها به نوار غزه از روز گذشته تا امروز ۲۱ نفر شهید و ۷۰ تن دیگر زخمی شدند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان