arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۳ - ۲۳ آبان ۱۳۹۸

فرمانده بسیج: به دنبال اجرای برنامه‌های نوین در راستای اقتضائات انقلاب هستیم

سردار سلیمانی با بیان این‌که بسیج با حضور جوانان انقلابی نقش و رسالت سنگینی در جامعه دارد، گفت: بسیج با استفاده از تجربه گرانسنگ خود در طول ۴۰ سال گذشته و منظومه فکری امام راحل و رهبر انقلاب به دنبال اجرای برنامه‌های نوین در راستای اقتضائات انقلاب اسلامی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی صبح امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی، نماینده ولی‌فقیه در استان قم و تولیت حرم مطهر بانوی کرامت که در سالن محراب حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، طی سخنانی عنوان کرد: امروز بسیج با حضور جوانان انقلابی نقش و رسالت سنگینی در جامعه دارد.

وی افزود: امیدواریم با استفاده از تجربه گرانسنگ بسیج در طول ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین منظومه فکری امام راحل و رهبر معظم انقلاب بتوانیم نوگرایی‌هایی را با توجه به اقتضائات و ضرورت‌های جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.

 

به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بسیج در تلاش است به نحو احسن در خدمت اسلام و انقلاب بوده و بتواند در گام دوم انقلاب با سرعت مناسب، اقدامات مؤثری را در سطح کشور و در سطح بین المللی انجام دهد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان