arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۷ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰

پیکر آیت‌ الله دستغیب به خاک‌ سپرده شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پیکر آیت‌الله سید‌محمد‌هاشم دستغیب، با حضور جمع کثیری از مردم، طلاب، روحانیون، علما و مسوولان بلندپایه استان فارس، تشییع و در جوار آرمگاه شهید آیت‌الله سیدعبدالحسین دستغیب، در بارگاه سیدمیرمحمد(ع) به خاک سپرده شد.

به گزارش ایسنا، پیکر عالم ربانی و دانشمند اسلامی، آیت‌الله حاج‌سید ‌محمد‌هاشم دستغیب، صبح امروز از مسجد جامع عتیق، تا صحن مطهر حضرت احمدبن‌موسی‌، شاهچراغ(ع)، تشییع و پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله دستغیب، به محل تدفین منتقل و در صحن ملکوتی سیدمیرمحمد(ع) و در جوار آرامگاه پدر و فرزند شهیدش، به خاک سپرده شد.

مراسم تشیع و تدفین آیت‌الله دستغیب، با عزاداری و سینه‌زنی مردم، دوستداران خاندان عصمت و طهارت و ارادتمندان به علما و روحانیون، همراه بود.

 در این مراسم نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز،‌ علما و روحانیون معزز، فرمانده سپاه فجر استان و استاندار فارس به همراه جمعی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

آیت‌الله سید‌محمدهاشم دستغیب صبح روز گذشته پس از طی یک دوره بیماری در سن 70 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و روحش به ملکوت اعلی پیوست.

نظرات بینندگان