arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۰۹ - ۳۰ آبان ۱۳۹۸

سخنگوی سپاه: هیچ کس به اندازه رهبر معظم انقلاب نسبت به مردم ایران دلسوز نیست / مطمئن باشید در گام دوم انقلاب، «آل سعود» را نخواهیم داشت

معاون روابط‌عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن به خاطر ناکامی از نتیجه فشار اقتصادی و تحریم‌ها علیه ایران اسلامی، اغتشاشات را پیاده کرد، اما در مقابل اراده ملت آگاه ما شکست خورد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون روابط‌عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن به خاطر ناکامی از نتیجه فشار اقتصادی و تحریم‌ها علیه ایران اسلامی، اغتشاشات را پیاده کرد، اما در مقابل اراده ملت آگاه ما شکست خورد.

به گزارش «انتخاب» سردار رمضان شریف شامگاه چهارشنبه در یادواره ۱۶۶ شهید آستارا در مصلای این شهرستان اظهار کرد: منافقین و سلطنت طلبان در دهه های گذشته همواره به فکر غارت منابع کشور بوده، ۱۷ هزار هم وطن را شهید و از اغتشاشات اخیر در برخی استان های کشور حمایت کردند.

وی بیان کرد: مردم بصیر و با تدبیر ایران اسلامی بعد از شنیدن سخنان مقام معظم رهبری، صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و طراحی های دشمنان برای برهم زدن نظم و امنیت عمومی با شکست مواجه شد و سرتیم ها دستگیر شدند.

وی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان سخن گفت و افزود: مردم ایران مطمئن باشند که در گام دوم چهل ساله انقلاب، رژیم منحوسی به نام "آل سعود" را نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: هیچ کس به اندازه رهبر انقلاب اسلامی نسبت به مردم ایران دلسوز نیست و بنا به تاکیدات معظم له، نباید به بهانه قیمت سوخت شاهد افزایش قیمت سایر کالاها باشیم.

شریف اظهار کرد: سپاه با تحقق بخشیدن به بخشی از مطالبات رهبر انقلاب، در حوزه های نظامی و اقتصادی صاحب قدرت شده است و بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان، توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه در دوران تحریم ها ساخته و ایران به صادرکننده بنزین تبدیل شد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۱۸ ماه از تحریم های آمریکا علیه ایران سپری می شود اما با تکیه بر توان داخلی به پیش می رویم و امیدواریم مسئولان، با هدایت مقام معظم رهبری و در سایه امنیت و آرامش، تلاش خود را مضاعف کنند و دشمنان در گام دوم انقلاب اسلامی شکست های سختی خواهند خورد.

برگرفته از ایرنا و ایسنا

نظرات بینندگان