arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۶ - ۰۲ آذر ۱۳۹۸

۵ مقصد بی نظیر خارجی برای سفر در پاییز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

همه فصل های سال زیبایی های خاص خود را دارند ولی فصل پاییز رخ دیگری از طبیعت را به رخ خواهد کشید. مهدی اخوان ثالث شاعر بزرگ ایرانی از پاییز به عنوان پادشاه فصل ها یاد می کند. سفر در این فصل به دلیل آرامش و تردد بسیار کم می تواند لذت های بی نظیری را تقدیم به مسافران کند. بسیاری از مسافران به دلیل اجرای فستیوال ها، سمینارها، کنسرت ها و ارزانی جنس ها در بسیاری از مراکز خرید کشورهای خارجی را برای مسافرت در فصل پاییز انتخاب می کنند. خرید بلیط هواپیما در فصل پاییز به دلایل مختلفی که بیان شد، به اوج خود می رسد. در این بین شهرهایی در نقاط مختلف دنیا وجود دارند که زیبایی های بی بدیلی را در فصل پاییز به مسافران و توریست ها هدیه می دهند در این مطلب شما را با  ۵ شهر جذاب پاییزی دنیا آشنا خواهیم کرد.

۵ مقصد بی نظیر خارجی برای سفر در پاییز

استانبول شهری بی نظیر در دل پاییز

کشور ترکیه یکی از کشورهایی است که شهرهایش در فصل پاییز زیبایی های دو چندانی را عرضه می دارد. یکی از شهر های کشور ترکیه که در فصل پاییز می توان به آن سفر کرد، استانبول است. استانبول یکی از شهرهای تاریخی کشور ترکیه است که در فصل پاییز با طبیعت آن درآمیخته شده است. پیشنهاد ما به شما بازدید از شهر استانبول در فصل زیبای پاییز است.

نم نم باران بر روی قایق هایی که در دریا موج سواری می کنند و یا مسجد ایاصوفیه ای که در میان انبوه درختان قد و نیم قد نمایان شده است. استانبول زیبایی هایی دارد که نمیتوان به سادگی آن را از دست داد. با تهیه بلیط هواپیما استانبول و سفر به این شهر زیبایی های شگفت انگیز فصل پاییز را بر خود و خانواده نمایان سازید. در ثانی اگر دوست دارید بیشتر درباره ارزش سفر کردن به  استانبول بخوانید می توانید به این مطلب که  چند ماه قبل نوشتیم مراجعه کنید و بخوانید: استانبول تمامی جوانب یک سفر خارجی ارزان را با خود به همراه دارد ما خوشحال خواهیم شد نظرات خودتان را درباره این موضوع با ما در میان بگذارید.

مارماریس با آب و هوای مدیترانه ای

یکی دیگر از شهرهای کشور ترکیه که ارزش هزینه کردن در زمینه رزرو بلیط هواپیما خارجی در فصل پاییز را دارد، شهر ساحلی مارماریس است. مارماریس آب و هوای مدیترانه ای را در فصل پاییز به خود می گیرد که همراه با تابش ملایم نور آفتاب است. شهر ساحلی مارماریس به دلیل شرایط آب و هوایی بی نظیر می تواند یکی از مقصدهایی باشد که تمامی ویژگی های یک مقصد جذاب را دارا باشد. یکی از بهترین کشورها برای سفر در پاییز ترکیه است. سفر ارزان در پاییز به کشورهای خارجی به ترکیه میسر می شود.

تفلیس همراه با تنالیته رنگ ها

اگر در پی مقصدی با مناطق کوهستانی هستید، تفلیس را انتخاب کنید. شهر تفلیس یکی از شهرهای کوهستانی کشور گرجستان بوده که زیبایی نظیر جنگل های گیلان را به توریست ها و گردشگران عرضه می دارد. تنالیته رنگ ها را در جنگل های تفلیس ببینید و لمس کنید.

۵ مقصد بی نظیر خارجی برای سفر در پاییز

دبی یکی از مدرن ترین شهرهای دنیا

شهرهای کشورهای حاشیه خلیج فارس می توانند یکی دیگر از مقصدهای پاییزی سفر باشند. خرید بلیط هواپیما دبی می تواند هزینه های بسیار کمتری را با خود نسبت به کشورهای دیگر به همراه داشته باشد. شهر دبی یکی از مدرن ترین شهرهای دنیا به شمار می رود که در فصل پاییز با آب و هوای خنک به استقبال مسافران می رود. همچنین این شهر در بازه های زمانی مختلف فستیوال های گوناگونی را در فصل پاییز برگزار می کند که همین امر باعث اشتیاق مسافران برای سفر به این شهر زیبا و مدرن است. بهترین مکان برای مسافرت خارجی در پاییز دبی است. شرایط آب و هوایی دبی بی نظیر همراه با امکانات فوق العاده این شهر را متمایز کرده است.

مسقط با معماری شگفت انگیز

مسقط یکی از شهرهای کشور عمان با معماری بی نظیر و منحصر به فرد یکی از مقاصدی است که می توان در فصل پاییز آن را برگزید. این شهر در فصل پاییز علاوه بر زیبایی های معماری کنسرت هایی را نیز برگزار می کند. اگر مایلید تا به یکی از این شهرها یا مقصدهای دیگر بین المللی سفر کنید، سایت تیک بان را برای خرید و رزرو بلیط هواپیما انتخاب نمایید. این سایت با بیش از 900 ایرلاین داخلی و خارجی همکاری نموده و تمامی مسیرهای موجود در سیستم هوایی را پوشش می دهد. به جز بلیط هواپیما شما می توانید با تایپ کلمه  tikban.comبه راحتی آب خوردن بلیط قطار، بلیط اتوبوس، بیمه مسافرتی، رزرو هتل داخلی و خارجی خود را انجام دهید.

نظرات بینندگان