arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۰۹ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸

دستگیری باند ۵ نفره سارقان مسلح در زاهدان

فرمانده انتظامی زاهدان گفت: باند ۵ نفره سرقت‌های مسلحانه در شهر زاهدان دستگیر شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی زاهدان گفت: باند ۵ نفره سرقت‌های مسلحانه در شهر زاهدان دستگیر شدند.

 سرهنگ حمیدرضا اکبری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه منزل در یکی از مناطق شهر زاهدان موضوع در دستورکار مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۷ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی زاهدان افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان با یک دستگاه پراید ۱۳۲ سفید رنگ و تهدید شهروندان با یک قبضه سلاح ساچمه زن وینچستر این سرقت ها را مرتکب می شوند.

وی تصریح کرد: مأموران کلانتری ۱۷ با اشراف اطلاعاتی و انجام یکسری اقدامات تخصصی اعضای این باند سرقت را در محلات مختلف شهر زاهدان شناسایی کردند.

سرهنگ اکبری گفت: با شناسایی مخفیگاه سارقان، صبح روز گذشته متهمان با هماهنگی قضائی در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه در محله های زاهدان دستگیر شدند.

وی با اشاره به توقیف خودروی پراید از اعضای این باند بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، علاوه برکشف یک قبضه سلاح وینچستر و مهمات مربوطه، ۳ دستگاه گوشی موبایل، ۲ دستگاه تلویزیون ال ای دی، ۴دستگاه کیس رایانه و ۲دستگاه پلی استیشن مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی زاهدان با اشاره به اینکه متهمان برای تحقیقات تکمیلی و کشف سرقت‌های دیگر به پلیس آگاهی منتقل شده‌اند، عنوان کرد: دستگیری سارقان توسط مأموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح جامعه صورت می‌گیرد و پلیس با عزمی راسخ به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد عده ای هنجار شکن با دست درازی به اموال مردم امنیت شهروندان را مختل کنند.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان