arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۳ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸

واژگونی ۲ دستگاه سمند در کرمانشاه و لرستان

نجاتگران جمعیت هلال احمر شب گذشته در ۲ عملیات جداگانه به ۵ مصدوم واژگونی ۲ دستگاه سمند در استان های لرستان و کرمانشاه امدادرسانی کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نجاتگران جمعیت هلال احمر شب گذشته در ۲ عملیات جداگانه به ۵ مصدوم واژگونی ۲ دستگاه سمند در استان های لرستان و کرمانشاه امدادرسانی کردند.

ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه روز گذشته ۳ آذرماه واژگونی سمند در جاده کرمانشاه به سرپل ذهاب روستای حبیب وند به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام و بلافاصله یک تیم امداد و نجات جاده ای متشکل از سه نجاتگر با تجهیزات امدادی به محل حادثه اعزام شد.

بنابراین گزارش، در این حادثه جاده ای ۲ نفر مصدوم شدند که تیم عملیاتی پایگاه سرپل ذهاب پس از ارزیابی و انجام کمک های اولیه ۲نفر را از داخل خودرو رهاسازی کرده و به بیمارستان شهدای سرپل ذهاب منتقل کرد.

واژگونی سمند و مصدومیت ۳ نفر

همچنین ساعت ۱۷ و ۲۶ دقیقه روز گذشته واژگونی سمند در کیلومتر ۴ جاده ازنا به اراک در استان لرستان منجر به مصدومیت هر سه سرنشین این خودرو شد. ۲ دقیقه پس از وقوع حادثه در تماس تلفنی مردم با جمعیت هلال احمر برای کمک به مصدومان درخواست کمک شد و ۵ دقیقه پس از تماس تلفنی، یک تیم امداد و نجات جاده ای در محل حادثه حاضر شد تا به کمک به مصدومان بپردازد.

در این حادثه جاده ای هر سه سرنشین سمند مصدوم و ۲ نفر از مصدومان با آمبولانس هلال احمر برای ادامه درمان به بیمارستان حضرت امام علی (ع) شهرستان ازنا منتقل شدند. عملیات در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه پایان یافت.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان