arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰

نامه جدید گروهی از امریکایی ها به رهبر معظم انقلاب+متن نامه

فاکس نیوز مدعی شد: گروهی از مسلمانان امریکا روز سه شنبه از رهبر انقلاب اسلامی ایران درخواست کردند که جاسوس سیا را ببخشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فاکس نیوز مدعی شد: گروهی از مسلمانان امریکا روز سه شنبه از رهبر انقلاب اسلامی ایران درخواست کردند که جاسوس سیا را ببخشد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، روز سه شنیه، شورای روابط امریکایی اسلامی از ایت الله خامنه ای درخواست کردند که امیر حکمتی بخشیده شود.

داوود ولید در نامه ای که به رهبر معظم انقلاب نوشته، اورده است: امیداوریم که دولت ایران اقای حکمتی را همانند چند فرد امریکایی دیگر که به جرمی شبیه به جرم حکمتی بازداشت شده بودند را ازاد کنند.

مدیر این شورا نوشته است:  ما احتراما از شما می خواهیم که حکمتی را عفو کرده و ایشان را ازاد نمایید.

ولید می گوید که گروهی از این شورا به زودی به ایران سفر می کنند تا بتوانند ازادی حکمتی را فراهم کنند.

گفتنی ست، چندی پیش، امیر رضا حکمتی به جرم جاسوسی برای سیا دستگیر شد.

وی پس از دستگيري به ارائه جزئيات چگونگي به استخدام درآمدن خود در سازمان سيا و نحوه عملكرد خود در اين باره پرداخت و با ارائه جزئيات حضور خود در پايگاه بگرام اشاره كرد. جاسوس دستگير شده سازمان سيا در ايران گفت: دستگاه امنيتي ايران با ارزيابي درست از اطلاعات، به فرعي بودن حضور من در ايران پي برد و با شناسايي مسيرها و راه‌هاي اعزام من، نه‌تنها پروژه نفوذ را با شكست مواجه كرد، بلكه شبكه گسترده جاسوسي با طيف وسيعي از اطلاعات، ستاد را شناسايي و منهدم كرد. اظهارات وي در حالي است كه نيروهاي اطلاعاتي كشورمان به در اختيار داشتن عكسهايي از وي در زمان حضور در پايگاه بگرام اشاره كرده‌اند.
نظرات بینندگان