arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۴ - ۰۷ آذر ۱۳۹۸

شهردار قرچک: اغتشاشگران ۳ میلیارد تومان به زیرساخت‌های شهری خسارت زدند

شهردار قرچک گفت: سه میلیارد تومان اغتشاشگران به زیرساخت‌های شهری قرچک خسارت وارد کرده اند. او با بیان اینکه بازسازی این موارد زمان‌بر و دشوار خواهد بود، افزود: راه اعتراض و انتقاد، آسیب زدن و تخریب اموال عمومی نیست و از مردم عزیز قرچک می‌خواهیم که از اموال عمومی که متعلق به خودشان است، پاسداری کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محسن خرمی شریف ضمن ابراز تأسف از اتفاقات اخیر و اغتشاش در سطح کشور و به خصوص شهرستان قرچک توسط برخی افراد سودجو و اشرار، اظهار کرد: ابراز نارضایتی و اعتراض برخی از شهروندان، بهانه و فرصتی برای اشرار و فرصت‌طلبان شد تا از این شرایط گرانی بنزین سوءاستفاده کنند و تأسیسات عمومی را تخریب و نابود کنند و خسارات سنگینی به امکان عمومی شهر قرچک تحمیل کنند.

وی بابیان اینکه خسارت واردشده ‌به زیرساخت‌های شهری قرچک سه میلیارد تومان است، افزود: شیشه‌ها و نگهبانی ساختمان شهرداری منطقه یک، گلدان‌های سیمانی، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و بسیاری از علائم نصب‌شده در شهر، تابلوهای شهری، سطل‌های زباله، درختان و فضای سبز به‌شدت آسیب‌دیده است.

شهردار قرچک با بیان اینکه بازسازی این موارد زمان‌بر و دشوار خواهد بود، افزود: راه اعتراض و انتقاد، آسیب زدن و تخریب اموال عمومی نیست و از مردم عزیز قرچک می‌خواهیم که از اموال عمومی که متعلق به خودشان است، پاسداری کنند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان