arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۴ - ۰۷ آذر ۱۳۹۸

اپل از پنل های «OLED» سامسونگ در آیفون پرو 2020 استفاده می کند؟

برخی گزارش های جدید حکایت از آن دارند که سامسونگ ممکن است در نهایت موفق به صحبت با اپل برای استفاده از پنل های O-OLEA Y-OCTA شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برخی گزارش های جدید حکایت از آن دارند که سامسونگ ممکن است در نهایت موفق به صحبت با اپل برای استفاده از پنل های O-OLEA Y-OCTA شود.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سال گذشته شایعاتی مبنی بر اینکه آیفون های نسل 2019 تغییراتی جدی و همکاری با سامسونگ را تجربه می کنند وجود داشت ، اما این اتفاق نیفتاد. اکنون گزارش های جدید نشان می دهد که سامسونگ تأمین کننده انحصاری OLED برای آیفون های 5.4 و 6.7 اینچی خواهد بود.

فناوری Y-OCTA از سنجش لمسی روی سلول استفاده می کند ، بنابراین نیازی به لایه جداگانه لمسی ندارد. این باعث می شود صفحه نمایش نازک تر و ارزان تر شود (داشتن لایه های کمتری می تواند باعث کاهش تابش درخشش شود). سامسونگ تنها شرکتی است كه می تواند چنین نمایشگرهایی را در مقیاسی كه اپل به آنها احتیاج دارد تولید كند.

بر اساس این خبرها، ممکن است اپل از پنل های OLED سامسونگ منحصراً برای مدل های آیفون پرو 2020 استفاده کند. به هر حال ، انتظار می رود که اپل سال آینده دو گوشی دیگر به بازار عرضه کند - آیفون SE 2 با استفاده از ال سی دی  4.7 اینچی و آیفون 12  با OLED  و 6.1 اینچی.

برخلاف مدل های پرو، اپل پنل های OLED را برای آیفون 12 از  طریق شرکتهای سامسونگ و ال جی تهیه می کند. سامسونگ در گوشی گلکسی نوت 7 از پنل های Y-OCTA در تلفن های خود استفاده کرده است.

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان