arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۷ - ۰۸ آذر ۱۳۹۸

بیمارستان متروکه مشگین شهر در آتش سوخت

بیمارستان قدیمی مشگین‌شهر که مدت‌ها است مورد استفاده قرار نمی‌گرفت به دلایل نامشخص آتش گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بیمارستان قدیمی مشگین‌شهر که مدت‌ها است مورد استفاده قرار نمی‌گرفت به دلایل نامشخص آتش گرفت.

این بنای فرسوده که در مجاورت کهنه قلعه مشگین‌شهر و در ورودی شهر واقع شده است و به عنوان انبار تجهیزات پزشکی مورد استفاده قرار می گرفت که در اثر آتش‌سوزی قسمتهایی از آن تخریب شد.

اکبر صمدی فرماندار مشگین‌شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علت آتش‌سوزی این بیمارستان نامشخص و در دست بررسی است و به صورت اولیه آتش مهار و از سرایت آن جلوگیری شده است.

فرماندار مشگین‌شهر با تاکید به اینکه ساختمان بیمارستان مخروبه بود، گفت: این حادثه خسارت جانی نداشته و کسی در داخل ساختمان نبوده است.

وی در مورد احتمال انفجار کپسول‌های اکسیژن واقع در داخل ساختمان گفت: در ابتدای آتش سوزی جهان جلوگیری از خسارت کلیه کپسولهای اکسیژن تخلیه شد تا آسیبی به‌وجود نیاید.

به گزارش ایسنا، فرماندار مشگین‌شهر با اینکه این ساختمان به لحاظ مالی نیز ارزش قابل توجهی نداشته است، اظهار کرد: این بنا در مجاورت کهنه قلعه اثر تاریخی مشگین‌شهر است که با توجه به اقدامات صورت گرفته خطری متوجه آن نخواهد بود.

به گفته صمدی پیش از این در مورد تخریب و خاکبرداری این بیمارستان و انضمام آن به ورودی کهنه قلعه مکاتبه شده بود که بعد از بازگشت به وضعیت عادی در این مورد بار دیگر پیگیری‌هایی صورت خواهد گرفت.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان