arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰

حضور محسن رضايي در سريال «شوق پرواز»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«محسن رضايي» فرمانده سپاه پاسداران در زمان جنگ به سريال شوق پرواز مي آيد.با پخش قسمت بيست و دوم سريال تلويزيوني شوق پرواز، مخاطبان اين سريال شاهد حضور محسن رضايي فرمانده سپاه پاسداران در اين سريال خواهند بود.

به گزارش «تابناك» در قسمت 22 شوق پرواز كه جمعه 14 بهمن ماه پخش خواهد شد، مخاطبان باز هم شاهد بازي «اكبر عبدي» در اين سريال خواهند بود. همچنين گريم شهاب حسيني بازيگر نقش عباس بابايي هم تغيير خواهد كرد.

در اين قسمت آني پس از شهادت سعيد به امريكا بازمي گردد. به تصوير كشيدن مشكلات ناشي از جنگ از ديگر نكات اين قسمت خواهد بود. همچنين در اين قسمت مخاطبان شاهد فراهم شدن مقدمات سفر عباس بابايي به مكه خواهند بود.



از نكات جالب توجه قسمت 22 اين سريال، مكالمه «محسن رضايي» فرمانده سپاه پاسداران در زمان جنگ با عباس بابايي است.

در اين قسمت بينندگان شاهد تماس تلفني محسن رضايي با عباس بابايي هستند كه طي آن سردار رضايي كه نيروهايش در منطقه اي سوق الجيشي در محاصره عراقي ها قرار گرفته اند، از عباس بابايي تقاضاي پشتيباني هوايي مي كند و عباس نيز خود شخصا با هواپيما در منطقه عمليات كرده و به محاصره نيروهاي سپاه توسط عراقي ها پايان مي دهد.



نكته جالب توجه اين قسمت اين است كه فيلم مربوط به اين بخش كه از آرشيوهاي نظامي به دست آمده، بازسازي شده و با كيفيتي بالا نمايش داده خواهد شد.

ضمن آنكه در ملاقات اخير كارگردان و دست اندركاران سريال با محسن رضايي، ديالوگ هايي كه در فيلم مستند زمان جنگ از زبان وي عنوان شده، مجددا ضبط و با كيفيتي بهتر بر روي فيلم مستند قرار گرفته است.

در اين قسمت از سريال «بهاره سپاهي» در نقش همسر مصطفي اردستاني ايفاي نقش خواهد كرد.

شوق پرواز محصول مشترك «بنياد شهيد و امور ايثارگران» و «گروه فيلم و سريال شبكه يك سيما» است. اين سريال 24 قسمتي به كارگرداني «يدالله صمدي» و تهيه كنندگي «جواد نوروز بيگي»  با موضوع زندگي خلبان شهيد «عباس بابايي» ساخته شده است و پخش آن در پايان بهمن ماه به پايان خواهد رسيد.

علاقمندان اين سريال مي توانند از طريق سامانه پيامكي به شماره «2000471 » و سايت اينترنتي سريال به نشاني http://www.shogheparvaz.tv با اين سريال تلويزيوني ارتباط برقرار كنند.
نظرات بینندگان