arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۷ - ۱۰ آذر ۱۳۹۸

مرز شلمچه برای صادرات کالا و ورود اتباع عراقی باز است؛ زائران ایرانی سفر خود را به تعویق بیندازند

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خرمشهر گفت: مرز بین‌المللی شلمچه برای تردد زائران عتبات عالیات در کشور عراق باز است، ولی توصیه می‌شود زائران ایرانی که به صورت انفرادی قصد سفر به عتبات‌عالیات دارن
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مرز شلمچه برای صادرات کالا و ورود اتباع عراقی باز است؛ زائران ایرانی سفر خود را به تعویق بیندازنداحمد زابلی ، با اشاره به توقف عبور کاروان‌های حج و زیارت از مرز شلمچه اظهار داشت : حفظ امنیت جانی زائران در کشور عراق ایجاب می‌کند که به زائران توصیه کنیم سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

وی گفت: مرز بین‌المللی شلمچه برای تردد زائران عتبات عالیات در کشور عراق باز است، ولی توصیه می‌شود زائران ایرانی که به صورت انفرادی قصد سفر به عتبات‌عالیات  دارند نیز سفر خود را به تعویق بیندازند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خرمشهرافزود: در حال حاضر تردد اتباع عراقی از مرز شلمچه بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و ورود اتباع عراقی به شهرستان‌های آبادان و خرمشهر بدون روادید امکان‌پذیر است.

وی  با بیان اینکه مرز تجاری شلمچه باز است، گفت: مرز تجاری شلمچه نیز برای تبادل کالا باز است و مشکلی در صادرات به کشور عراق وجود ندارد.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان