arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۳ - ۱۲ آذر ۱۳۹۸

فرماندار ماهشهر: شایعه آتش زدن نیزارها صحت ندارد؛ هیچ آتش سوزی گسترده‌ای گزارش نشده / هیچگونه نشت مواد نفتی و یا آسیب رسیدن به خطوط انتقال مواد نفتی مشاهده نشده / افرادی دستگیر شده‌اند که از سوی گروه‌های تجزیه‌طلب تحریک شده بودند

فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: افرادی دستگیر شده‌اند که از سوی گروه‌های تجزیه‌طلب و دشمنان خارجی تحریک شده بودند و شهرستان بندر ماهشهر در آرامش کامل قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محسن بیرانوند، فرماندار شهرستان بندرماهشهر پیش از ظهر امروز در پاسخ به شایعات مطرح شده اظهار کرد: شهرستان بندرماهشهر از سوی مردم، بزرگان، معتمدین و نیروهای امنیتی در آرامش کامل قرار دارد و تمام مواردی که مطرح می‌شود تشویش اذهان عمومی است.

فرماندار بندرماهشهر گفت: از میان اغتشاشگران افرادی دستگیر شده‌اند که از سوی گروه‌های تجزیه طلب و دشمنان خارجی تحریک شده بودند و با سلاح وارد منطقه شدند، زمانی که نیروهای تجزیه‌طلب با سلاح وارد منطقه شدند نیروهای نظامی نیز با قدرت جلوی افراد مسلح ایستادند تا درس عبرتی برای آن‌ها باشد.

وی با رد شایعه آتش زدن نیزارهای اطراف شهرستان، بیان کرد: شایعه آتش زدن نیزارها به هیچ عنوان صحت ندارد و هیچگونه آتش سوزی گسترده‌ای گزارش نشده است.

رئیس شورای تامین شهرستان بندر ماهشهر افزود: هیچگونه نشت مواد نفتی و یا آسیب رسیدن به خطوط انتقال مواد نفتی مشاهده نشده است و منشاء این شایعات رسانه‌های معاند هستند در حالی که هیچ کدام از شایعات صحت ندارد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان