arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۴ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰

"زندگی خصوصی آقا و خانم میم" به دفتر جشنواره رسید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیر سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر از نمایش قطعی فیلم زندگی خصوصی "آقا و خانم میم" در سینماهای مردمی و برج میلاد در روزهای آینده خبر داد.

محمد خزایی در این ارتباط به خبرنگار مهر، گفت: ما منتظر کپی نهایی این فیلم بودیم که روز گذشته تهیه کننده زندگی خصوصی آقا و خانم میم اعلام کرد که این اثر آماده نمایش است. اما از آنجا که پیش از این جدول برج میلاد بسته بودیم باید برای نمایش این فیلم برنامه ریزی کنیم.

وی افزود: طبق جدولی که روز گذشته در برج میلاد ارائه شد فقط یک سانس روز 23 بهمن ماه برای نمایش این فیلم خالی داریم و اگر بتوانیم جابجایی صورت می دهیم تا در زمان بهتری دیده شود.

خزایی درباره نمایش زندگی خصوصی آقا و خانم میم در سینماهای مردمی گفت: با توجه به کپی که آماده شده است در تمام سانس های مردمی در جدول به جای فیلم کلاه قرمزی و بچه ننه به نمایش در می آید و مخاطبین می توانند آن را در سینماهای جشنواره ببینند.

وی همچنین درباره وضعیت نمایش پریناز گفت: در این ارتباط اطلاع خاصی ندارم و مشکل این فیلم به اداره کل نظارت و ارزشیابی باز می گردد و تا کنون هیچ موردی درباره نمایش این فیلم به ما اعلام نکردند.

خزایی در پایان تاکید کرد: ما امسال تلاش کردیم جدول نمایش های برج میلاد از روز اول تا پایان جشنواره به صورت منظم مشخص شود و تلاش می کنیم تغییر خاصی نداشته باشیم.

زندگی خصوصی آقا و خانم میم ساخته روح الله حجازی به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته شده است و در آن حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی و ابراهیم حاتمی کیا به ایفای نقش می پردازند.

پریناز آخرین ساخته بلند سینمایی بهرام بهرامیان است که در آن فاطمه معتمد آریا، حمید فرخ نژاد، شبنم مقدمی، مصطفی زمانی، فرهاد آئیش، ماهده طهماسبی، طناز طباطبایی و ... بازی می کنند.
نظرات بینندگان