arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۰ - ۱۴ آذر ۱۳۹۸

سونی گوشی های «اکسپریا 1» و «اکسپریا 5» را به اندروید 10 به روزرسانی کرد

شرکت سونی  ورود اندروید 10 را به تلفن های خود آغاز کرده است.  از میان 8 تلفن موجود در فهرست سونی جدیدترین پرچمداران این شرکت اندروید 10 را دریافت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت سونی  ورود اندروید 10 را به تلفن های خود آغاز کرده است.  از میان 8 تلفن موجود در فهرست سونی جدیدترین پرچمداران این شرکت اندروید 10 را دریافت کردند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، کاربران سونی اکسپریا 1 و اکسپریا 5 گزارش می دهند که اعلانی را برای به روزرسانی گوشی های خود دریافت کرده اند.

این نرم افزار دارای شماره ساخت 55.1.A.0.748 است و شامل پچ امنیتی 1 نوامبر می شود (قبلاً تلفن ها پچ اکتبر را اجرا می کردند). گذشته از این، ارتقاء  به اندروید 10 حالت تاریک و سیستم ناوبری حرکت جدید را به همراه دارد ، به علاوه یک مرور بهتر را ایجاد کرده  که برنامه ها موقعیت مکانی شما را ردیابی می کنند.

به هر حال ، این به روزرسانی دارای وزن 725 مگابایت است و برای بارگیری در سطح جهان در دسترس خواهد بود. با این وجود در حال حاضر تنها در ایالات متحده و اروپا دیده می شود.  بنابراین ممکن است چند روز طول بکشد تا اینکه اعلان OTA را دریافت کنید.

توجه داشته باشید که برخی از کاربران با به روزرسانی مذکور مشکلاتی را در برقراری تماس و اتصال داده  گزارش کرده اند. همچنین اگر از یک لانچر سفارشی استفاده می کنید ، به نظر می رسد با مراجعه به صفحه "برنامه های اخیر" مشکلاتی داشته باشید. اگر مایلید نسخه ای مطمئن تر دریافت کنید بهتر است تا  اوایل سال آینده منتظر باشند.

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان