arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۴ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰

محمدي: اول مرداد 91، آغاز ليگ دوازدهم

رئيس سازمان ليگ گفت: فکر مي‌کنم با حضور کفاشيان و تاج فوتبال ما بهتر خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عزیز محمدی با حضور در برنامه ورزش و مردم درباره برگزاری فینال جام حذفی بین استقلال و شاهین بوشهر در ورزشگاه حافظیه شیراز گفت: به دلیل بازی‌های مقدماتی جام جهانی در خرداد ماه، لیگ قهرمانان آسیا و پلی آف تصمیم گرفتیم بازی حذفی به صورت تک بازی برگزار شود. گفتیم که اگر 2 تیم غیر یک استان بالا بیایند با توافق میزبان را مشخص می‌کنیم و اگر توافق نکردند قرعه کشی میزبان را مشخص می‌کند.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که با نمایندگان استقلال و شاهین داشتیم در نهایت استقلالی‌ها گفتند به احترام تماشاگران بوشهر بازی را در شیراز برگزار می‌کنیم. اکنون یک باری بر دوش شیرازی‌ها گذاشته شده تا این کار انجام شود. تمام تلاشمان این است که زمین برای این بازی آماده شود.

رئیس سازمان لیگ درباره اینکه زمین این ورزشگاه برازنده شیرازی‌ها نیست، اظهار داشت: نمایندگان AFC که بازدید کردند رختکن و جایگاه خبرنگاران درست شد اما مشکل چمن ورزشگاه این است که لیگ دسته اول و برتر انجام در این ورزشگاه انجام می‌شود. درخواستم از وزارت ورزش این است که ما 5 ورزشگاه داریم، اگر آنها را درست کنیم می‌توانیم میزبانی را در اختیار داشته باشیم.

محمدی درباره تداخل بازی‌های آسیایی و مقدماتی جام جهانی عنوان کرد: در اواخر اردیبهشت بازی ششم لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داریم که بیشترین ملی پوشان را دارند. 9 و 10 خرداد نیز بازی‌های یک شانزدهم آسیا است. بنابراین بازیکنان ملی پوش نمی‌توانند در اختیار تیم ملی قرار بگیرند. چهاردهم هم ممکن است با استرالیا یا ژاپن مسابقه دهیم. بر این اساس تیم ملی چگونه می‌خواهد بازیکنان را در اختیار بگیرد. هر چقدر تلاش کردیم زمان مسابقات یک شانزدهم را تغییر دهیم نشد. بر این اساس مسابقات را 4 روز یکبار برگزار می‌کنیم.

وی افزود: حدود یک ماه پیش برنامه مسابقات سال آینده را در اختیار فدراسیون ها قرار داده‌ایم اما تاکنون هیچ باشگاهی در مورد برنامه اظهار نظر نکرده است. هر کاری که انجام می‌دهیم برای این است که تیم ملی نتیجه بگیرد. زمان برگزاری لیگ آینده (لیگ دوازدهم) را اول مرداد سال 91 قرار داده‌ایم.

محمدی در پاسخ به این سؤال که آیا در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت می‌کند گفت: هر کسی آزاد است کاندیدا شود اما باید 10 نفر از اعضای مجمع وی را تایید کنند. پیشنهادمان این بود که کفاشیان کاندیدا شود و اگر کنار رفت بعد از او تاج کاندیدا شود. اگر من را برای نایب رئیس مطرح کردند در خدمت دوستان هستم. معتقدم اگر قرار است شخصی غیر از حوزه فوتبال نامزد شود اکنون فصلی است که می‌توانیم با کی‌روش نتیجه بگیریم بنابراین با کفاشیان و تاج فوتبال ما بهتر خواهد بود. دوستان تا مدتی که تا انتخابات فدراسیون وقت باقی است برنامه‌هایشان را ارائه کنند. امیدوارم جو خوبی باشد تا انتخابات را برگزار کنیم.
نظرات بینندگان