arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۷ - ۱۶ آذر ۱۳۹۸

روایت رحیم پور ازغدی از مشاجره با رئیس جمهور: روحانی گفت ساکت باش و حرف بی ربط نزن؛ گفت دیگر نباید شورا بروم / روحانی یک دیکتاتوری کامل و بدون توضیح و ادب است

رحیم پورازغدی در دانشگاه خواجه نصیر گفت : آقای روحانی به من گفت ساکت باش و حرف بی ربط نزن و گفت که من دیگر نباید شورا بروم. من گفتم که شما مسئول شورا نیستید. روحانی به من گفت شما چه کسی هستید که بنده در جواب گفتم که خود شما کیستید؟ آقای روحانی گفت که من رئیس جمهور هستم و ایشان نباید بیاید. بنده در جواب گفتم شورایی که شما رئیسش هستی را چرا اصلا باید بیاییم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روایت رحیم پور ازغدی از مشاجره با رئیس جمهور: روحانی گفت ساکت باش و حرف بی ربط نزن؛ گفت دیگر نباید شورا بروم /  روحانی یک دیکتاتوری کامل و بدون توضیح و ادب است

مهر نوشت:  رحیم پورازغدی در دانشگاه خواجه نصیر گفت :آقای روحانی به من گفت ساکت باش و حرف بی ربط نزن و گفت که من دیگر نباید شورا بروم. من گفتم که شما مسئول شورا نیستید.

روحانی به من گفت شما چه کسی هستید که بنده در جواب گفتم که خود شما کیستید؟ آقای روحانی گفت که من رئیس جمهور هستم و ایشان نباید بیاید. بنده در جواب گفتم شورایی که شما رئیسش هستی را چرا اصلا باید بیاییم.

آقای روحانی قانونا حق چنین کاری را ندارد ولی در مقابل علاقه‌ای نیز برای شرکت در جلسات ندارم. یک دیکتاتوری کامل و بدون توضیح و ادب است.

ما که گذاشته آقای روحانی نیستیم. رئیس جمهور باید با وزرایش اینگونه حرف بزند.

نظرات بینندگان