arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۴ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰

احتمال محروميت پرسپوليس يا استقلال

رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال از محروميت احتمالي يکي از دو تيم دربي به دليل تحقير مربي حريف خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :      به گزارش انتخاب به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده در خصوص حاشیه دربی ۷۴ گفت: خوشبختانه دربی کم حاشیه بود اما برخی شعارهای توهین آمیز هم در آن دیده شد که با توجه به گزارش ناظران انضباطی با این اتفاق برخورد خواهیم کرد. مشکل انضباطی ویژه ای هم در بازی مشاهده نشد. بنده به همراه دیگر ناظران انضباطی در ورزشگاه بودیم و به صورت نامحسوس همه چیز را زیر نظر گرفته بودیم. جایگیری ناظران در نقاط مختلفی بود و گزارش های ناظران هم به دست ما رسیده و بنده در حال بررسی و مطالعه آنها هستم.

وی ادامه داد: درگیری در ورزشگاه وجود نداشت و تدبیر خوبی که برای عدم خروج همزمان طرفداران دو تیم در نظر گرفته شده بود باعث این اتفاق بود. وقتی سوت پایان بازی به صدا درآمد، استقلالی ها زودتر ورزشگاه را ترک کردند و طرفداران تیم پرسپولیس کمی بیشتر در ورزشگاه ماندند و تیمشان را تشویق کردند و جشن گرفتند اما همانطور که گفتم هیچ درگیری پیش نیامد و عوامل نیروی انتظامی به خوبی جو بازی را کنترل کردند.

حسن زاده در پایان درباره فحاشی هایی که در جریان بازی صورت گرفت گفت: همه فحاشی ها ثبت و ضبط شده است. طرفداران یکی از تیم ها هم سعی داشتند سرمربی تیم مقابل را تحقیر کنند که ما برای این اتفاق تشکیل پرونده خواهیم داد و رای صادر خواهیم کرد که ممکن است محرومیت از حضور تماشاگران آن تیم در یک بازی خانگی در تهران باشد.

 
نظرات بینندگان