arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۳ - ۱۹ آذر ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پایان ویندوز موبایل تا جدیدترین ویژگی جیمیل

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

هفته گذشته در مورد صدور گواهینامه باتری برای گوشی گلکسی اس 11 پلاس خبرهایی منتشر شد و اکنون در مورد  اس 11 نیز خبرهایی منتشر شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ویندوز روی موبایل مرده است. این یک خبر تلخ اما واقعی است و از امروز پشتیبانی از همه محصولات ویندوز 10 روی موبایل به پایان می رسد.  به این معنی که هیچ به روزرسانی امنیتی جدید ، هیچ عیب یابی و پشتیبانی رایگانی وجود نخواهد داشت.مشروح خبر ر ا اینجا بخوانید. 

پس از چندین تیزر ، زیر مجوعه تجاری شیائومی؛ ردمی، امروز از ردمیK30 و ردمیK30 5G رونمایی کرد که دارای نمایشگرهای 6.67 اینچی 120 هرتزی و دوربین های 64 مگاپیکسلی در بخش پشتی قاب خود هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

جدیدترین ویژگی جیمیل بسیار جالب است. این ویژگی به کاربران امکان می دهد تا ایمیل های خود را به ایمیل های دیگر متصل کنند و یکجا ارسال کنند، آن هم بدون نیاز به بارگیری ایمیل ها.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سامسونگ در حال تلاش برای به روزرسانی مبتنی بر اندروید 10 از One UI 2 خود در گلکسی S10 و S10 + خود در سراسر جهان است. از امروز ، کاربران گلکسی S10e سامسونگ نیز نوع پایدار سیستم عامل مذکور را دریافت می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان