arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰

نگرانی سامسونگ از تحریم محصولاتش در ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شرکت الکترونیکی 'سامسونگ' امروز فیلم تبلیغاتی اسرائیل را که در آن از تبلت های ساخت سامسونگ استفاده شده است، محکوم و از تهدید ایران به ممانعت از ورود محصولات این شرکت ابراز نگرانی کرد.

به گزارش فارس: به دنبال پخش تیزر ضد ایرانی و تبلیغ یکی از محصولات شرکت سامسونگ در آگهی شبکه کابلی هات، غول الکترونیکی کره جنوبی در قالب بیانیه ای هرگونه دخالت در ساخت این تیزر را محکوم کرد.

شرکت الکترونیکی "سامسونگ" امروز فیلم تبلیغاتی اسرائیل را که در آن از تبلت های ساخت سامسونگ استفاده شده است، محکوم و از تهدید ایران به ممانعت از ورود محصولات این شرکت ابراز نگرانی کرد.

سامسونگ، غول الکترونیکی کره جنوبی با اشاره به اینکه در تولید این برنامه تلویزیونی دخالتی نداشته، در بیانه خود آورده است: این آگهی تبلیغاتی بدون اطلاع و یا مشارکت سامسونگ توسط شبکه کابلی هات اسرائیل ساخته شده است و لازم به ذکر است که این شبکه تلویزیونی از تبلت های گلکسی سامسونگ در تیزر تبلیغاتی خود تنها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی استفاده کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: سامسونگ به عنوان یکی از اعضای جامعه جهانی به احترام گذاشتن به تمام مردم و مذاهب در سراسر جهان متعهد است. یکی از سخنگویان شرکت سامسونگ در گفت و گو با خبرگزاری فرانسه گفت: ما مطلقا هیچ ارتباطی با برنامه تلویزیونی ساخته شده نداریم.

فرانس 24 در ادامه گزارش خود نوشته است: این در حالیست که "ارسلان فتحی پور" یکی از قانونگذاران ارشد مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است که کمیته انرژی مجلس درحال رسیدگی به طرح ممنوعیت ورود محصولات شرکت سامسونگ به ایران است.

به تازگی تبلیغی از یک محصول سامسونگ منتشر شده است که در این تبلیغ، ایران به مثابه بیابانی به تصویر کشیده شده که مملو از گرد و غبار است و مردم آن به دور از هرگونه تمدن و به صورت عصر حجری زندگی می کنند؛ 4 مرد با پوشیدن مانتو و در عین حال داشتن سبیل و با راه رفتن نامناسب خود، چهره ناشایست و عقب افتاده ای از زن ایرانی نشان می دهند.

در این کلیپ، یک جاسوس موساد در ایران، تبلتی از سامسونگ در دست دارد که از طریق آن تمام فعالیت‌های نیروگاه هسته‌ای را رصد می‌کند؛ در این بین شخصی از روی کنجکاوی، دکمه‌ای را روی تبلت لمس می‌کند که به محض لمس این دکمه، نیروگاه هسته‌ای ایران که پشت سر آن‌هاست، منفجر می‌شود!

نظرات بینندگان