arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۸۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۳ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰

باهنر: مطهري مي تواند در ليست جبهه متحد اصولگرایان باشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه بنده جزء طرفداران مطهری، کاتوزیان و عباسپور هستم، گفت: معتقدم که این سه نفر باید در لیست جبهه متحد اصولگرایان حضور داشته باشند.

به گزارش فارس، محمدرضا باهنر عضو جبهه متحد اصولگرایان و نایب رئیس مجلس ظهر امروز (یکشنبه) در حاشیه برگزاری جلسه علنی مجلس با حضور در جمع خبرنگاران طی سخنانی با اشاره به انتشار لیست‌هایی در رسانه‌ها گفت: موافق دادن لیست مشترک با جبهه پایداری نیستم، بلکه معتقدم که لیست دو جبهه باید یا کاملا مشترک باشد و یا اینکه اسامی مشترک در آنها وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه جبهه متحد اصولگرایان هنوز درباره این موضوع به جمع‌بندی نرسیده است، افزود: با وجود زمان زیادی که گذشته ولی اعلام می‌کنیم که صندلی‌های جبهه پایداری در شورای مرکزی جبهه متحد خالی است و آنها می‌توانند بر صندلی‌های خود بنشینند البته نشستن بر این صندلی‌ها به معنای این نیست که دو طرف مواضع یکدیگر را صد در صد قبول دارند بلکه طرفین می‌توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند.

عضو جبهه متحد اصولگرایان تصریح کرد: برخی‌ها این تحلیل را دارند که چون لیست‌‌های دیگری وجود ندارد ما باید با یکدیگر رقابت کنیم؛ بنده این موضوع را قبول ندارم بلکه معتقدم در اتحاد بهتر می‌توانیم کار کنیم.

"در مواردی که احتمال رأی آوردن کاندیداها بیشتر است، جبهه پایداری نیز به اصطلاح شراکت می‌کند و می‌گوید که این افراد کاندیداهای ما هم هستند؛ از این نظر منعی قائل نیستم اما در تهران که شهر لیست‌ها است باید لیست یا یک باشد و یا اینکه تلاش کنیم که اسامی مشترک‌ در آنها وجود نداشته باشد"

باهنر اضافه کرد: هنوز در این باره در جبهه متحد بحثی نشده است؛ البته در رابطه با مطهری، کاتوزیان و عباسپور هم هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است ولی در عین حال اسامی تعدادی از افرادی که قرار است در لیست تهران قرار گیرند مشخص شده است ولی لیست تهران نهایی نشده است.

وی همچنین تأکید کرد: به اعتقاد بنده مطهری، کاتوزیان و عباسپور نیز از یک جنس نیستند و آنها می‌توانند در لیست جبهه متحد حضور داشته باشند چرا که این موضوع اشکالی ندارد و ما هم حرکت جدی خلاف اصولگرایی از آنها ندیده‌ایم.

نایب رئیس مجلس خاطر نشان کرد: در تهران حدودا  80 اسم داریم که همه آنها صلاحیت حضور در لیست تهران را دارند اما چون باید 30 نفر را انتخاب کنیم طبیعتاً 50 اسم کنار گذاشته می‌شود.

خبرنگاری از باهنر در رابطه با سرلیست‌های مشترک بین جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان سؤال کرد که وی هم در پاسخ گفت: ما سرلیست مشترک نداریم و اصولا بنده با لیست مشترک موافق نیستم؛ لیست یا باید کاملا مشترک باشد و یا اسامی مشترک در آن وجود نداشته باشد.

وی اضافه کرد: اسامی روحانیون و بانوان لیست جبهه متحد اصولگرایان نیز هنوز نهایی نشده و زمانی که نهایی شود اعلام می‌شود.

خبرنگار دیگری از باهنر در رابطه با حذف منتقدان دولت از لیست جبهه متحد اصولگرایان پرسید که وی در پاسخ به این سوال تأکید کرد منتظر باشید شاید آنها را هل دادیم و وارد لیست شدند؛ طرفداران مطهری، کاتوزیان و عباسپور استدلال‌هایی مطرح می‌کنند که بنده نیز جزء طرفداران آنها هستم و معتقدم که باید آنها در لیست حضور داشته باشند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عليمحمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
0
حيف است كه مطهري به مجلس راه نيابد
نظرات بینندگان