arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۲ - ۲۸ آذر ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رکوردشکنی کودک کره ای در یوتیوب تا به روزرسانی گوشی های سامسونگ

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

از اواخر سال گذشته میلادی بسیاری از شبکه های خبری درباره کودکی کره ای نوشتند که با سن کم خود موفق شده بود میلیونها دلار درامد داشته باشد و خانه ای لوکس نیز در سئول بخرد. اکنون جالب است بدانید این پسر هشت ساله رکورد بالاترین درآمد را بین یوتیوبر ها شکسته و طی سال 209 26 میلیون دلار درامد کسب کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

هواوی تصمیم دارد گوشی هواوی میت ایکس را با یک بازبینی جدید وارد بازار کند. صحبت درباره این بازبینی از مدت ها پیش مطرح بود و اکنون رسما تایید شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

طی ماه گذشته گزارشی منتشر شد كه ادعا می كرد گلکسی اس 11 و نوع پلاس آن از دوربین تله فوتو 48 مگاپیكسلی  پشتی استفاده می كند. اکنون برخی از منابع  معتبر مدعی شده اند که گوشی های اس 11، اس 11 ای و اس 11 پلاس دارای دوربین های تله فوتو با وضوح 48 مگاپیکسلی خواهند بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت هواوی تأیید کرد که گوشی های P40 و P40 Pro جدید را بدون خدمات موبایل گوگل به بازار عرضه خواهد کرد. اگرچه شاید این خبر بسیاری از افراد را شوکه نکند اما برای برخی دیگر نیز بسیار ناراحت کننده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 شرکت سامسونگ این روزها به شدت در به روزرسانی گوشی های خود پرکار شده است و در جدیدترین به روزرسانی منتشر شده خود، سومین نسخه بتا را برای به روزرسانی اندروید 10 ارائه کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان