arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۸ - ۰۲ دی ۱۳۹۸

دستگیری زن قاچاقچی با 109 کیلو حشیش در تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از دستگیری یک زن قاچاقچی اهل تهران خبر داد که ۱۰۹ کیلوگرم حشیش را از یکی از شهرهای جنوبی کشور تهیه و در صدد انتقال آن به تهران بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرهنگ محمد بخشنده، گفت: در پی دریافت اخبار و گزارش مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر در منطقه شمال پایتخت پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر فاتب رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی ادامه داد: با تحقیقات گسترده پلیسی و اقدامات اطلاعاتی ماموران مشخص شد متهم خانمی با هویت معلوم است و به تازگی مقادیری حشیش از قاچاقچیان جنوب کشور تهیه و در محلی در شهرک سلیمانیه شهرستان کرمان دپو کرده و قصد دارد در فرصتی مناسب اقدام به انتقال این محموله به تهران نماید.

این مقام انتظامی افزود:با روشن شدن زوایای پنهان پرونده و با هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان سرانجام شامگاه بیست و پنجم آذرماه تیم های عملیاتی با اخذ مجوز از مرجع قضایی به مخفیگاه متهم اعزام و پس از چندین ساعت گشت زنی و مراقبت نامحسوس و اطمینان از حضور وی در مخفیگاه با رعایت اصول شرعی و قانونی وارد منزل شده و وی را توسط دو همکار خانم دستگیر و در بازرسی از منزل مقدار ۱۰۹ کیلو گرم حشیش کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد:متهمضمن قبول بزه خود به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس کرمان منتقل و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

منبع: مهر
نظرات بینندگان