arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۲ - ۰۳ دی ۱۳۹۸

اولین اجرای کیهان کلهر بعد از دریافت جایزه وُمکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اولین اجرای کیهان کلهر بعد از دریافت جایزه وُمکس

اولین اجرای استاد کیهان کلهر پس از دریافت جایزه وُمکس بطور اختصاصی به میهمانان هاکوپیان اختصاص داده شد. این رویداد که با حضور 2500 نفر از میهمانان شرکت هاکوپیان در رویال هال هتل اسپیناس برگزار شد در نوع خود کم‌نظیر بود و کمتر دیده شده که یک برند ایرانی هدیه ای از این جنس را به مشتریان خود ارائه دهد. هنرمندی کیهان کلهر در 29 آذر 98 شبی خاطره‌انگیز را برای حاضرین رقم زد. موسیقی اصیل ایرانی در آستانه شب یلدا با حضور برند هاکوپیان تجربه شبی ایرانی را برای مخاطبین رقم زد. به بهانه این رویداد با مجید بهادری نماینده شرکت هاکوپیان در مورد برگزاری این رویداد گفتگویی داشتیم که متن آن در پی آمده است:

-دلیل برگزاری کنسرت اختصاصی برای کیهان کلهر توسط هاکوپیان به عنوان مجموعه‌ای تجاری چه بود؟

این اقدام در واقع نشانه‌ای بود از ارزشمندی هنر فاخر برای هاکوپیان و حاوی چندین پیام برای جامعه ایرانی است:

اول اینکه هنر ایرانی اصیل برای هاکوپیان ارزش بسیاری دارد و هاکوپیان خود را موظف می‌داند این ویژگی ارزشمند را از طریق حمایت و برنامه‌هایی از این دست به گوش هموطنان خود برساند.

از سوی دیگر هاکوپیان این کار را شیوه‌ای برای قدردانی از مشترکین ارزشمند خود می‌داند. هدیه حضور در کنسرت استاد کلهر هدیه‌ای برای همراهان هاکوپیان است که فارغ از ارزش‌های مادی، مخاطبین خود را به دنیای بی‌کرانه هنر دعوت می‌نماید و این امر بیانگر جایگاه ویژه مشترکین در نزد هاکوپیان است.

همچنین می توان گفت اولین اجرا پس از دریافت جایزه وُمکس توسط استاد کلهر، فرصتی بود برای هاکوپیان تا با حضور پررنگ خود از دستاوردهای این هنرمند قدردانی کند.

اولین اجرای کیهان کلهر بعد از دریافت جایزه وُمکس

- چطور شد که هاکوپیان تصمیم به حمایت از استاد کلهر گرفت؟

حمایت از هنر فاخر، سابقه‌ای دیرینه در هاکوپیان دارد و به حمایت از ارکستر سمفونیک تهران در پنجاه سال پیش باز می‌گردد. هاکوپیان طی این سال‌ها همواره جایگاه ویژه‌ای را برای هنر فاخر در نظر گرفته داشته است و همت خود را بر اعتلای این مهم گمارده است.

حمایت از مجموعه رویدادهای هشتاد سال لوریس چکناوریان، اجراهای ارکسترسمفونیک تهران و ارکستر ملی ایران در داخل و خارج از کشور، نمایش‌های موزیکال بینوایان و اشک‌ها و لبخندها از جمله این فعالیت‌ها است و نشان از عزم هاکوپیان برای بزرگداشت هنر فاخر دارد. حمایت از اجراهای استاد کلهر تازه‌ترین این همکاری‌ها است که از خرداد ماه سال جاری آغاز شده و تا کنون ادامه دارد.

-سوال آخر اینکه چرا هاکوپیان هنر و جامعه هنری را به عنوان موضوع حمایت خود برگزیده است؟

ما در هاکوپیان معتقدیم ذات این مجموعه ریشه در هنر دارد، هنری که در پنجاه سال گذشته در رگ‌های هاکوپیان جریان داشته و ظهور و بروز آن چه در محصولات و چه در رفتار هاکوپیان دیده شده است. از این رو بر این باوریم که هر چه بیشتر به ارتقای سطح هنر در جامعه بپردازیم ذائقه هنری جامعه بهبود بیشتری خواهد یافت و ارتباط بین هاکوپیان و مخاطبان، ارتباطی موثرتر و ماناتر خواهد بود.

اولین اجرای کیهان کلهر بعد از دریافت جایزه وُمکس

نظرات بینندگان