arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۱ - ۰۴ دی ۱۳۹۸

اجازه تعرض و تعدی به دشمنان را نخواهیم داد

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: توطئه‌های دشمن یکی پس از دیگری خنثی می‌شود و ما مرزبانان نیز همانند شهدا، اجازه تعرض و تعدی دشمنان به مرزها را نخواهیم داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: توطئه‌های دشمن یکی پس از دیگری خنثی می‌شود و ما مرزبانان نیز همانند شهدا، اجازه تعرض و تعدی دشمنان به مرزها را نخواهیم داد.

 سردار "قاسم رضایی" در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: به برکت فداکاری شهدای والامقام، مرزهای کشور آرام است و توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.

وی با بیان اینکه استان اردبیل بیش از سه هزار و 400 شهید را تقدیم نظام کرده است، ادامه داد: امروز نیز توفیقی نصیب ما شد که در جمع مردم مومن و شهید پرور این خطه حضور یابم.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: امروز مرزبانی نیروی انتظامی افتخار دارد که بگوید در مسیر شهید "بالازاده ها" قدم می گذارد و پرچمدار آنها در سر تا سر مرزهای کشور است.

سردار رضایی با تأکید بر هوشیاری مرزبانان، مرزهای کشور را امن دانست و گفت: ما نیز همانند شهدا، به دشمنان اجازه تعرض و تعدی به مرزها را نخواهیم داد.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: مرزبان نقطه صفر مرزی را انتخاب کرده و سرمای زمستان زیر 30 درجه و گرمای بالای 50 درجه را تحمل می‌کند اما ابنیه‌های موجود زمینه آسایش و آرامش مرزبان را فراهم نمی کند؛ البته شهرک‌های سازمانی مدت دوری از خانواده را کم می کند و این یک مطالبه واقعی برای شرایط ویژه مرزهاست.

به گزارش سایت پلیس، سردار رضایی با اشاره به کمبودهای موجود در مرزها، خاطرنشان کرد: در یک دهه گذشته جبران کاستی‌ها آغاز و بخشی از نیاز تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی تامین شده و ادامه دارد، ضمن اینکه استخدام نیروهای خاص مرزبانی هم در دستور کار است اما در برخی از موارد از جمله رفاه مرزبانان باید وضعیت فعلی بهبود یابد.

گفتنی است، شهید "مرحمت بالازاده" در 17 خرداد ماه سال 1349 در روستای "گرمی" چشم به جهان گشود و در جبهه های حق علیه باطل حضور داشت و در 21 اسفند ماه سال 1363 در عملیات بدر در جزایر جنوب به درجه رفیع شهادت نائل آمد و امروز پادگان هنگ مرزی "گرمی" با حضور فرمانده مرزبانی ناجا به نام شهید والامقام "مرحمت بالازاده" نام گذاری شد.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان