arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۲ - ۰۴ دی ۱۳۹۸

هر بخش به اندازه سهم خود براي كاهش آلايندگي اقدام كند

وحيد مرندي مقدم در مراسم توليد انبوه محصولات ايران خودرو با استاندارد يورو5 گفت: بايد عوامل مختلف توليد آلايندگي ها در كنار هم براي كاهش آن اقدام كنند. هرچند خودروهاي جديد با استاندارد يورو 5 توليد مي شود اما بايد خودروهاي فرسوده نيز از چرخه خارج شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 معاون نظارت بر اجراي استاندارد سازمان استاندارد گفت: انصافا خودروسازان توانسته اند از مجموع 85 استاندارد مصوب 82 استاندارد را در محصولات خود اجرا كنند.

به گزارش ايكوپرس؛وحيد مرندي مقدم در مراسم توليد انبوه محصولات ايران خودرو با استاندارد يورو5 گفت: بايد عوامل مختلف توليد آلايندگي ها در كنار هم براي كاهش آن اقدام كنند. هرچند خودروهاي جديد با استاندارد يورو 5 توليد مي شود اما بايد خودروهاي فرسوده نيز از چرخه خارج شوند.

وي تاكيد كرد: بايد ديد كدام بخش سهم بالاتري در ايجاد آلايندگي هوا دارد تا براي اصلاح و بهبود در اولويت قرار گيرد. در بخش نوسازي خودروهاي سنگين و اتوبوس ها و ناوگان حمل و نقل عمومي سرمايه گذاري بيشتري بايد صورت گيرد.
 
مرندي مقدم درعين حال گفت: آلايندگي در فرآيندي مشخص قابل حل است و هر بخش بايد به ميزان سهم خود در توليد آلايندگي براي رفع آن بكوشد.
نظرات بینندگان