arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۵ - ۰۴ دی ۱۳۹۸

علم الهدی: اگر همه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل کنند همه مشکلات حل می‌شود

امام جمعه مشهد گفت: اگر همه پشت سر مقام معظم رهبری قرار گیرند و به رهنمودهای ایشان عمل کنند همه مشکلات حل می‌شود و مشکل لاینحلی در کشور وجود نخواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اگر همه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل کنند همه مشکلات حل می‌شودسید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در مراسم پایانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و هجدهمین دوره مسابقات سراسری دانشجویان ارتش در مشهد افزود: منشاء همه مشکلات این است که توصیه ها، رهنمودها و راهبردهای سازنده ولایی به وسیله برخی مدیران ناآگاه مورد اقتدا قرار نگرفته است.
وی ادامه داد: در زمان دفاع مقدس، گلوله، توپ و امکانات اولیه دفاعی نداشتیم اما امروز موشک های دوربرد و نقطه‌زن ما آمریکا را وحشت زده کرده است و همه اینها به خاطر مدیریت و فرماندهی ولایی در این عرصه بوده که ما را از وضعیت کمبود امکانات در دوران دفاع مقدس به پیشرفت‌های نظامی امروز رسانده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:اگر از این مدیریت در عرصه های اقتصاد و دیگر عرصه ها هم پیروی می‌شد با این مشکلات در اقتصاد رو به رو نبودیم.
علم الهدی افزود: تمسک به عترت پیامبر (ص) تنها یک عشق احساسی نسبت به عترت نیست بلکه عمل به تدابیر، رهنمودها و راهبردسازی های ولایت است که در فرماندهی حجت امام عصر(عج)  به عنوان تنها عنصری که آن حضرت امت را به او سپرده و امروز در راس همه تدابیر و فرماندهی نیروهای مسلح قرار دارد نمود می یابد.

وی اضافه کرد: امروز بیش از ۳۰ سال است که دشمن و ناوگان های او کشور ما را محاصره کرده اند و مثل سگ در اطراف ما پارس می کنند اما جرات نزدیک شدن به ما را ندارند وهمه اینها به خاطر هیمنه و اقتدار و عظمت نیروهای مسلح و ارتش ماست که اقتدار باطنی، ایمان و معنویت نیروی مسلح کشور باعث ترس دشمن شده است. 

سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و هجدهمین دوره مسابقات دانشجویان ارتش از یکم دی‌ماه در مشهد آغاز شد و امروز با معرفی نفرات برتر در تالار قدس حرم امام رضا(ع) پایان یافت. 

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان