arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۹۸۷۵
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۸ - ۰۴ دی ۱۳۹۸

ترافیک فوق سنگین در جاده هراز

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز فوق سنگین در جریان است و هم وطنان در چنین شرایطی سفر خود را به زمان‌های دیگری موکول کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش  در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز در محدوده پیست آبعلی تا امامزاده هاشم فوق سنگین در جریان است و رفته رفته بر بار ترافیکی این محور افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه هم وطنان سفر خود را به زمان‌های دیگری موکول کنند، گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین و پر حجم است اما هم وطنان به مرور در حال عبور از این محور هستند.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، تاکید کرد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم سنگین، پرحجم اما روان است و به دلیل گرایش بالای عبور خودروها از این دو محور گره و یا ترافیکی در این محورها وجود ندارد.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران تهران اضافه کرد: هم وطنان سفر خود را به روز جمعه و پایان تعطیلات موکول نکنند زیرا با ترافیک های فوق سنگین مواجه خواهند شد و با مدیریت زمان سفر و اطلاع از وضعیت راه ها اقدام به شروع مسافرت کنند.

وی اذعان کرد: رانندگان وسایل نقلیه با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، و... سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگران هم وطنامان رقم بزنند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان