arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۲ - ۰۴ دی ۱۳۹۸
دستيار ويژه وزير صنعت، معدن و تجارت در بازديد از گروه سايپا:

اقتصاد مقاومتي در سايپا به‌اجرا درآمده است / سايپا زيرساخت عظيمي براي رونق و توسعه دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مشاور عالي و دستيار ويژه وزير صنعت، معدن و تجارت در بازديد از سايپا گفت: در سايه مدیریت جهادي مدیران سايپا، اقتصاد مقاومتي در قالب رونق توليد، نهضت ساخت داخل و كاهش هزينه‌ها در اين مجموعه محقق شده است.

به گزارش سايپانيوز، صادق نجفي افزود: گروه خودروسازي سايپا با برخورداري از زيرساخت‌ها و ظرفيت‌هاي عظيم خود، از تهديد تحريم‌ها براي خود يك فرصت ايجاد كرده و با تكيه بر امكانات داخلي، محصولات جديدي را براي عرضه به بازار در سال آينده طراحي و توليد كرده است.

به گفته وي عمده‌ترين هدف در صنعت خودرو ارتقاي سطح رضايت مشتريان است و سايپا توانسته در سايه برخورداري از مديريت جهادي، در اين زمينه گام‌هاي بزرگي بردارد.

نجفي ادامه داد: مديريت سايپا استفاده از استعدادها و توانايي‌هاي جوانان را در دستوركار قرار داده و با فكر، برنامه‌ريزي و مديريت مناسب، به‌دنبال حل مشكلات است.

دستيار ويژه وزير صنعت، معدن و تجارت در ادامه گفت: همه بخش‌هاي ذيربط در صنعت خودرو، بايد اين حوزه مهم اقتصادي كشور را مورد حمايت قرار دهند و مسير رونق توليد را هموار كنند.

عضو قرارگاه رونق توليد كشور تصريح كرد: تحريم‌هاي ايجاد شده بر علیه اين ملت، نخواهد توانست چرخه توليد را متوقف كرده و دشمنان را به اهداف شوم خود برساند.

نظرات بینندگان