arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۰۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رشد بازار فروش آیفون تا گربه رباتیک

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

در سال 2019 میلادی  بازار تلفن همراه شاهد رشد بسیاری بود و تغییرات متعددی را تجربه کرد. از صفحه نمایش با سرعت بالا از طریق سنسورهای تصویری 108 مگاپیکسل گرفته تا دوربین های پریسکوپ. در سال 2019 اولین تلفن های تاشو به فروش رفتند ، سرعت شارژ از  مرز همیشگی عبور کرد ، نمایشگرها منحنی تر شدند و حفره های پانچ  بزرگ تر شدند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شاید در مورد سگ رباتیک سونی شنیده باشید، اما احتمالا تا کنون یک گربه رباتیک ندیده اید. گربه رباتیک همان چیزی است که ما قصد داریم به شما معرفی کنیم. این گربه رباتیک می تواند به سرعت تبدیل به صمیمی ترین دوست شما شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اجاق گاز دقیق و هوشمند موسوم به "اینوا" یکی از محبوب ترین اجاق گازهای هوشمند است که با ابعاد کوچک خود می تواند به سرعت بهترین خوراک ها را آماده کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت اوپو امروز در رویدادی در هانگژو، چین از هدفون های تمام بی سیم خود با نام Oppo Enco Free رونمایی کرد. دامنه پاسخ این هدفون فرکانس 16Hz تا 20KHz است.  آنها با یک سیستم موقعیت یابی FPC همراه با یک مدار مغناطیسی دوگانه و دیافراگم کامپوزیت برای ارائه صوتی دقیق و با کیفیت استودیو همراه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دماسنج گوشت هوشمند بی سیم "میتر" یکی از برترین دستگاه های هوشمند است که می تواند برای همه افراد، از آشپزهای حرفه ای تا آشپزهای بی تجربه مفید باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان