arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۶ - ۰۶ دی ۱۳۹۸

فرهاد مجیدی از قبول پیشنهاد سرمربیگری استقلال انصراف داد

فرهاد مجیدی در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که تنها در صورتی پیشنهاد سرمربی‌گری استقلال را قبول می‌کند که هواداران این تیم خواهان حضور او باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه استقلال پس از منتفی شدن حضور مجدد استراماچونی در ایران به سراغ گزینه‌های جانشینی این سرمربی ایتالیایی رفتند که مطرح‌ترین نام در بین آن‌ها فرهاد مجیدی بود. استقلالی‌ها بلافاصله پس از این که استراماچونی قراردادش را فسخ کرد و از ایران رفت، با مجیدی وارد مذاکره شدند و به نظر می‌رسید که مقدمات حضور این بازیکن محبوب استقلال در این تیم به اتمام رسیده و در آینده‌ای نزدیک به عنوان سرمربی جدید آبی‌های پایتخت انتخاب می‌شود.

با این حال، فرهاد مجیدی امروز (جمعه) در پستی اینستاگرامی به صورت تلویحی اعلام کرد که با وجود تمایل برای نشستن روی نیمکت استقلال، نمی‌خواهد پیشنهاد مدیران این باشگاه را قبول کند. او در این پست اینستاگرامی نوشته‌است: "در ورزش اگر یک نکته یاد گرفته باشم این است که ورزشگاه هویت حرفه‌ای خود را از باشگاه و هوادارانش می‌گیرد. استقلال تا ابتدا خانه من است و با هوادارانش احساس مشترک دارم و در هر مسیری همراه‌شان هستم، مثل دو هفته اخیر که با آن‌ها بدترین روزها را گذراندم. با سپاس از باشگاه استقلال که برای سرمربی‌گری به من اتعتماد کرد، باید اعلام کنم فقط روزی به خانه‌ام برمی‌گردم که هواداران - صاحبان اصلی آن خانه - منتظرم باشند و پای دعوت‌نامه امضای معنوی آن‌ها باشد. سپاسگزارم از محبت بازیکنان عزیز استقلال که در این روزگار به شدت مظلوم واقع شدند."

باتوجه به این پست اینستاگرامی، به نظر می‌رسد مجیدی به خاطر جو منفی‌ای که در انتظار جانشین استراماچونی است، از قبول پیشنهاد مدیران استقلال منصرف شده است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان