arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۹ - ۰۶ دی ۱۳۹۸

کالدرون: ادعای انصاری‌فرد دروغ است/ حس می‌کنم باشگاه به من می‌گوید از پرسپولیس برو

سرمربی پرسپولیس می‌گوید که دیگر به دنبال جذب بازیکن خارجی برای سرخ‌پوشان پایتخت نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گابریل کالدرون بعد از پیروزی تیمش مقابل نساجی و صعود به صدرجدول گفت: به بازیکنان تیمم تبریک می گویم. می‌خواستیم در نیمه دوم گل های بیشتری بزنیم اما بازیکن ما اخراج و بازی پیچیده شد. به لطف بازیکنان و هواداران این سه امتیاز را گرفتیم.

وی درباره اینکه هافبک مدنظر او در نقل و انتقالات برای چه پستی است، یادآور شد: بعد از بازی ترجیح می‌دهم درباره این موضوع صحبت نکنم. درخواست کردیم بازیکنان جدیدی اضافه شوند. مدیر باشگاه اعلام کرد که با یک بازیکن خارجی به توافق رسیدند اما تصمیم گرفتم که امسال دو بازیکن ایرانی به ما ملحق شود و پول بازیکن خارجی را به بازیکنان ایرانی پرداخت کنند. در واقع خودمان حقوقمان را نگرفتیم و بازیکنان طلبکار هستند و ترجیح می‌دهیم به جای پرداخت پول بازیکن خارجی، حقوق بازیکنان خودمان را بدهند. امیدواریم قبل از شورع تمرینات پاداش‌ها، بدهی‌ها و حقوق امسال و سال گذشته پرداخت شود.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه گفته بود بعد از بازی صحبت‌هایی دارد، اظهار کرد: ما بازیکن خارجی نمی‌خواهیم و تصمیم بر این شد که این بودجه صرف جذب بازیکن داخلی شود. روز شش ژانویه بازیکنان داخلی جدید باید در کنار تیم باشند.

کالدرون افزود: کالدرون و دستیارانش شش ماه با تمام وجود تلاش کردند؛ بدون اینکه درخواستی داشته باشند. ما تمام مشکلات را پشت سر گذاشتیم. آمدن به جای مربی‌ای که هفت جام آورده بود کار ساده‌ای نبود. به لطف حمایت بازیکنان، کادرفنی و هواداران موفق شدیم، هوادارانی که هنوز شادی مدنظر من را در آن ها ندیدم و نتوانستیم به آن‌ها بدهیم. ما امروز حمایت هواداران و بازیکنان را داشتیم اما برای رسیدن به هدف‌ها به عنوان مربی احتیاج دارم که از طرف باشگاه حمایت شوم. به خاطر رفتاری که تا امروز با من شده، حس می کنم که باشگاه به من می گوید بروم اما من نمی‌خواهم بروم.

وی افزود: یک سری شرایط دارم و سازمان دهی و برنامه ریزی باشگاه باید در خور هواداران باشد. ما باید از باشگاه بخواهیم که یک برنامه ریزی حرفه‌ای داشته باشد و افرادی که در باشگاه دنبال منافع شخصی خود هستند و مانع از پیشرفت باشگاه می شوند، از باشگاه بروند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه کسانی در باشگاه باید بروند، گفت: کسانی باید در باشگاه باشند که حرفه‌ای هستند. این سازماندهی و برنامه‌ریزی حرفه‌ای نیست و رفتاری که داشتند شایسته و خوب نبود. هر مربی فلسفه خودش را دارد. کالدرون در این ۶ ماه نشان داد که زمین را تمیز می‌کند، دروازه را هل می دهد و کسی است که دو بار در فینال جام جهانی بازی کرده است. به خاطر احترام به هوادارن و بازیکنانی چیزی نخواستم و جانم و زندگی خودم را گذاشتم و نتیجه آن را می بییند. با توجه به مشکلات‌مان، اگر یک بازیکن خارجی داشتیم که هشت گل زده بود، الان ۱۰ امتیاز بیشتر داشتیم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما بهترین طرفداران را داریم. می‌خواهم مدیر باشگاه یا وزارتخانه طوری کار کنند که سازمان دهی باشگاه در خور بازیکنان و هواداران باشد. شما باید به آینده فوتبال کشورتان کمک کنید. فوتبال ایران کیفیت بالایی دارد. ایران می تواند خیلی بهتر شود. خواهش می کنم کسانی که مسئولیت دارند، به منافع شخصی خود فکر نکنند و به فکر منافع جمعی باشند. نباید اجازه دهیم این افراد قدرت پیدا کنند. من با تواضع و صادقانه کار کردم. ما یک تیم بودیم. هر کسی در این تیم بازی کند، ما می‌بریم. این یعنی یک پایه برای تبدیل شده به بهترین تیم آسیا است. ما یک تیم خوب و هواداران را داریم. من نیاز به حمایت باشگاه دارم. شش ماه گفتند ان شاء الله فردا اما چیزهایی را می‌شنویم که واقعیت ندارد. من احمق نیستم. شما رزومه من را به عنوان بازیکن و مربی می‌بییند. من احمق نیستم اما عاشق این مردم و تیمم شدم. دیگر نمی‌توانم دروغ را تحمل کنم. در این مدت با کاپیتان در ارتباط خواهم بود. امیدوارم طلب سال گذشته بازیکنان پرداخت شود و پولی که دیروز گفتند قرار است به بازیکن خارجی بدهند را صرف بازیکن داخلی کنند. مسئولیت این کار را می‌پذیرم. دو بازیکن ایرانی بیاورند. مطمئنا من با حمایت باشگاه کار می‌کنم. دیگر دروغ تمام شد. ۶ ماه به من احترام نگذاشتند.

کالدرون در پاسخ به این سوال که گلایه او از پرداخت نشدن پاداش‌های شفاهی است که انصری‌فرد درباره آن صحبت کرده، اظهار کرد: دروغ می گویند. به من احترام نگذاشتند. من جانم را گذاشتم و همه تلاشم را کردم و چیزی که دریافت کردم بی احترامی و دروغ بود.

کالدرون در پایان از صندلی خود برخواست و مشت هایش را روی میز کوبید و گفت : احترام، احترام و احترام!

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان