arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۰۲۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰

حواشی سفر احمدی نژاد به قزوین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مراسم افتتاح دو طرح ملی در استان قزوین با حضور رئیس جمهور با حواشی هم همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سفر دکتر احمدی نژاد به استان قزوین برای افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر و بیمارستان 220 تختخوابی ولایت قزوین با حواشی نیزهمراه بود.

بالگرد حامل رئیس جمهور حدود ساعت 9.30 دقیقه صبح در محل پروژه مسکن مهر شهر آبیک، شهرک بعثت به زمین نشست و استاندار قزوین به همراه معاونان و تعدادی از مدیران استانی به استقبال رئیس جمهور رفت.

به دلیل تسریع در افتتاح و بازگشت رئیس جمهور با بالگرد به شهر قزوین خبرنگاران استان به این محل اعزام نشدند و پوشش تصویری و خبری این افتتاح ممکن نشد.آنها از ساعت 8.30 دقیقه در بیمارستان ولایت حضور یافتند و منتظر دکتر احمدی نزاد شدند.

در آبیک جمعی از مردم برای دیدار با رئیس جمهور و دادن نامه تجمع کرده بودند که با حضور مردم در محوطه اطراف محل فرود بالگرد حامل رئیس جمهور درخواست داشتند تا مسائل خود را شامل افزایش تسهیلات مسکن مهر، تسریع در خدمات پروژه مسکن مهر آبیک و سایر نیازها با رئیس جمهور مطرح کنند که این دیدار میسر نشد هر چند این افراد نامه های خود را به هر حال به رئیس جمهور رساندند.

گروه حفاظت رئیس جمهور برای ورود خبرنگاران استانی سختگیری بیش از حدی اعمال کرد و ابتدا از ورود خبرنگاران با تلفن همراه و نیز ضبط خبرنگاری جلوگیری کرد که با اعتراض جمعی از خبرنگاران و وساطت مسئولان استانی این مشکل برطرف شد.

همچنین امکان حضور خبرنگاران استانی از مراسم افتتاح و بازدید رئیس جمهور از بیمارستان نیز میسر نشد.

دادن آمارهای متفاوت از تعداد تخت های بیمارستان افتتاح شده ولایت از دیگر حواشی این مراسم بود که خبرنگاران را به اشتباه می انداخت.

در بنر محل برگزاری مراسم و بروشور چاپ شده تعداد تخت های این بیمارستان200 تخت اعلام شده بود اما در هنگام سخنرانی رئیس جمهور این تعداد را 268 تخت، وزیر بهداشت 270 تخت، وزیر راه و شهرسازی 264 تخت و برخی مسئولان استانی آن ا 220 تختی اعلام کردند.

البته این تفاوتها به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به دلیل تفکیک شدن تخت های اورژانسی، کودک و مراقبت های ویژه توجیه شد.

به دلیل کمبود وقت استاندار قزوین بسیار خلاصه صحبت کرد و دو فیلم تهیه شده از وضعیت مسکن مهر و بیمارستان ولایت نیز اجازه پخش در حضور رئیس جمهور و وزرا را نگرفت.

به دلیل محدود بودن فضای سالن اجتماعات بیمارستان ولایت از مدیران کمتری برای شرکت در مراسم دعوت شده بود.

در هنگام حضور رئیس جمهور در بیمارستان ولایت قزوین جمعی از شهروندان و ساکنان منطقه مینودر در اطراف بیمارستان تجمع کرده و درخواست دیدار با احمدی نژاد و دادن نامه را داشتند که چنین برنامه ای در این سفر پیش بینی نشده بود.

با توجه به محدودیت حضور خبرنگاران استانی در این سفر همکاری و همراهی دلسوزانه و مجدانه روابط عمومی استانداری قزوین موجب شد تا برخی خبرنگاران از جمله خبرگزاری مهر استان از پوشش خبری این سفر باز نمانند.

خبرنگاران اعزامی از تهران با تسهیلات و شرایط بهتر و نیز برخورد مناسب تری از سوی همراهان و محافظان رئیس جمهور برخوردار بودند.

سه فروند بالگرد حامل رئیس جمهور، وزرا و خبرنگاران ظهر دوشنبه پس از مراسم افتتاح عازم تهران شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
1
60
حالا چنتا تخت شد روهم دیگه؟ برین بشمارین خبر تکمیلی بزنین ما از نگرانی در بیایم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
1
10
همچون نوشتيد حواشي ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
0
14
یعنی دکتر از تهران تا قزوین با بالگرد میره ؟سوخت بالگرد کمتره یا این وسیله عمومی تره ؟...
نظرات بینندگان