arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۰۰ - ۱۰ دی ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ردیاب سلامتی کودکان تا اطلاعاتی از «گوشی پیکسل4»

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

این روزها ردیاب های سلامتی روز به روز در حال افزایشند. اما ردیاب های سلامتی مرتبط با کودکان کمیاب تر هستند. ردیاب سلامتی موسوم به "ایرسان جونیور" یکی از محبوب ترین ردیابهای ویژه کودکان است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده است، اطلاعات شخصی 2.4 میلیون مشتری Wyze به مدت سه هفته در ماه دسامبر در معرض افشای اینترنتی قرار گرفته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

جالب است بدانید که شما می توانید تنظیمات آیفون خود را برای دریافت اعلان ها از یک حساب ایمیل خاص تغییر دهید.با تشکر از به روزرسانی iOS 12 ، کاربران آیفون دو راه برای دریافت اعلان های ایمیل های خاص خود دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

حدود یک ماه پیش هواوی با ترکیب میت 30 خود رکورد 7 میلیون فروش را پشت سر گذاشت. براساس گزارش جدید خبرگزاری های داخلی چین، این رقم به 12 میلیون واحد افزایش یافته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد شرکت گوگل تصمیم گرفته در گوشی جدید خود پیکسل4a به خواست کاربران توجه بیشتری نشان دهد و به همین دلیل نیز از دوربین مربعی و نمایشگر دارای حفره پانچ در محصول جدید خود استفاده کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بسیاری از افراد شاغل که مجبورند ساعاتی طولانی فرزندان یا سالمندان خود را در خانه تنها بگذارند، نگرانی هایی جدی درباره شرایط خانه دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان