arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۷ - ۱۰ دی ۱۳۹۸

بارش برف و باران در ۸ استان کشور/پدیده خاصی تا پایان هفته در تهران نداریم

بنابر نقشه های هواشناسی روز چهارشنبه سامانه بارشی علاوه بر این استان ها در خراسان رضوی، خراسان جنوبی به فعالیت بارش خود ادامه می دهند، ضمن آنکه انتظار می رود در استان شمال غرب بارش پراکنده باران خواهیم داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بارش برف و باران در ۸ استان کشور/پدیده خاصی تا پایان هفته در تهران نداریمصادق ضیاییان مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ، درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امروز با فعالیت سامانه بارشی در استان های جنوب آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، بخشی از استان قزوین و ارتفاعات استان تهران شاهد بارش برف و در استان های آذربایجان غربی، کردستان، قم، تهران و گیلان بارش باران بودیم.

وی افزود: بنابر نقشه های هواشناسی روز چهارشنبه سامانه بارشی علاوه بر این استان ها در خراسان رضوی، خراسان جنوبی  به فعالیت بارش خود ادامه می دهند، ضمن آنکه انتظار می رود در استان شمال غرب بارش پراکنده باران خواهیم داشت.

به گفته ضیاییان، طی روز پنج شنبه بارش ها به صورت خفیف در خراسان رضوی، جنوب گیلان و تا حدودی مازندران ادامه خواهد داشت.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از استمرار رگبار پراکنده باران و رعد و برق در جنوب سیستان و بلوچستان تا قبل از ظهر جمعه خبر داد و گفت: همچنین در این روز در استان های گیلان، غرب مازندران و شمال شرق بارش پراکنده رخ خواهد داد.

سامانه جدید بارشی در راه است

وی با اشاره به اینکه از اواخر وقت جمعه سامانه بارشی از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور می شود، بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی فعال از روزهای نخست هفته آینده در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، برخی نقاط جنوب استان واقع در دامنه های جنوبی البرز غربی و مرکزی، استان گیلان و مازندران و اوایل شب در استان های یزد، خراسان جنوبی و کرمان بارش برف و باران و وزش بادشدید موقت و در استان های جنوبی رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

ضیاییان در پایان با اشاره به اینکه تا پایان هفته پدیده خاصی برای تهران پیش بینی نمی شود، تصریح کرد: با ورود سامانه جدید بارشی از هفته آینده شاهد بارش در تهران خواهیم بود که در روزهای آتی جزئیات دقیق آن را اعلام می کنیم.

نظرات بینندگان