arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۴ - ۱۳ دی ۱۳۹۸

پیام تسلیت طیب‌نیا، وزیر اسبق اقتصاد در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی

نام و نشان سردار حاج قاسم سلیمانی در مقابله راسخ و مستحکمش با فرقه شیطانی داعش و تروریست هایی که امنیت و آرامش ملت های خاورمیانه را به مخاطره انداخته بودند به گوش جهانیان رسید و از این رهگذر محبوب قلوب میلیون ها نفر در ایران و منطقه گردید. نام او بعنوان حافظ امنیت و آرامش آحاد مردم منطقه در این روزگار پر تنش و تهدید در اذهان ماندگار گردید و مجاهدت های شبانه روزی اش پشتوانه ای برای دیپلماسی ما در جهت استقرار ثبات و صلح در منطقه و جهان بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پیام تسلیت طیب‌نیا، وزیر اسبق اقتصاد در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا ( احزاب/ ۲۳ ).

بزرگ مرد عرصه جهاد و دفاع، سردار ملی و حافظ عزت و اقتدار ایران اسلامی حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت با تیر زهرآگین دشمن کینه ورز به شهادت رسید.
نام و نشان سردار حاج قاسم سلیمانی در مقابله راسخ و مستحکمش با فرقه شیطانی داعش و تروریست هایی که امنیت و آرامش ملت های خاورمیانه را به مخاطره انداخته بودند به گوش جهانیان رسید و از این رهگذر محبوب قلوب میلیون ها نفر در ایران و منطقه گردید.
نام او بعنوان حافظ امنیت و آرامش آحاد مردم منطقه در این روزگار پر تنش و تهدید در اذهان ماندگار گردید و مجاهدت های شبانه روزی اش پشتوانه ای برای دیپلماسی ما در جهت استقرار ثبات و صلح در منطقه و جهان بود.
اگر امروز جسم پاک این سردار شهیر مقاومت بر زمین افتاده، اما بیرقی که با افتخار افراشته بود، همچنان در اهتزاز خواهد ماند و خاطرش را فراموش نخواهیم کرد.
اکنون که خبر عروجش را شنیدم بار دیگر تمام افتخارآفرینی هایش و تمام لحظات دیدارش برایم تداعی می شود. هیچگاه فراموش نمی کنم که سردار عزیز همواره دغدغه حفظ کیان و وحدت ایران اسلامی را در کلام و عملش به همه ما یادآور می شد و عالمانه تلاش میکرد دلها را به هم نزدیک کرده و نگاه ملی در حل مسائل را اولویت خود می دانست. او همواره منادی این معنای بلند بود که همه ما با تمام تنوع ماموریت هایمان در یک جبهه یعنی جبهه مقاومت هستیم. همه ما یک ماموریت داریم و آن تلاش برای سربلندی ایران و عزت اسلام است.
اینجانب این واقعه جانسوز را به محضر مقام معظم رهبری و همه دوستداران سردار شهید تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
و برای روح آن اسطوره جهاد و شهادت همجواری با امیرالمومنین و اولیای الهی را مسئلت دارم.

طیب نیا، وزیر سابق امور اقتصادی و دارایی

نظرات بینندگان