arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۲ - ۱۳ دی ۱۳۹۸

ظریف: صلابت رهبری علیرغم داغ بزرگ شهادت سردار سلیمانی برای همه درس بزرگی است

وزیر امور خارجه کشورمان با تسلیت شهادت سردار سلیمانی به خانواده به و ملت ایران گفت: امروز افتخار داشتم که حضورا خدمت مقام معظم رهبری برسم و ایشان تسلیت بگویم صلابت شان علیرغم این داغ بزرگ برای همه ما درس بزرگی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمد جواد ظریف در سخنانی، گفت: امروز افتخار داشتم که حضورا خدمت مقام معظم رهبری برسم و به ایشان تسلیت بگویم صلابت رهبری علیرغم این داغ بزرگ برای همه ما درس بزرگی است.

وزیر امور خارجه کشورمان اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی را خطای محاسباتی عنوان کرد و گفت آمریکایی‌ها گرفتار مشاوره‌های غلط سران کشورهای مرتجع منطقه و صهیونیست‌ها شدند.

وزیر امور خارجه کشورمان ترور سردار سلیمانی و همراهانش از سوی آمریکایی ها را اقدام واضح تروریستی عنوان کرد و گفت: به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی اقدام تروریستی است که بزدلی از تمام جوانب آن می‌بارد.

محمد جواد ظریف با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی خود با دبیرکل سازمان ملل متحد در مورد ترور قاسم سلیمانی توسط آمریکایی‌ها گفت: نامه ای در این ارتباط تهیه شده که به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت ارائه خواهد شد و تماس‌هایی نیز با وزرای خارجه سایر کشورها در این ارتباط خواهم داشت.

 

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان