arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰

اعتماد: تقابل حداد و مطهري

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اعتماد در گزارشی نوشت: حـــدادعادل: «مــوج دروغ پــــردازي برنامه ريزي شده يي عليه من آغاز شده است.» مردي كه تاكنون سكوت كرده بود در سياست، حالادر آستانه انتخابات اين طور شروع مي كند نطقش را. چند دقيقه بعد علي مطهري در بين خبرنگاران پارلماني در راهروهاي مجلس: «شنيده ام آقاي حدادعادل تلاش زيادي براي حذف بنده كرده اند.» و باز در همان دقايق خبري ديگر مي رسد:

«جلسه فوري جبهه متحد براي تغيير سرليستي و حذف حداد و جايگزيني ابوترابي براي سرليستي تهران». به هر روي اين طور پازل هاي راست چيده شدند. هر روزي كه به رقابت اصولگرايان با هم نزديك تر مي شويم، حرف ها جدي تر مي شود و دلخوري ها بالاتر در ميان چهره هايي كه تا ديروز بسيار سعي مي كردند مراعات همديگر را بيش از اين انجام دهند. اين روزها حدادعادل شده است سيبل اصلي در انتخابات و تصميم گيري هاي اصولگرايان. او در دو ليست انتخاباتي سرليست شده، نزديكانش پيش بيني راي اول را برايش مي كنند اما با آمدن مطهري بسياري از پيش بيني ها به هم ريخته، كمتر نماينده يي است كه در راهروهاي مجلس پيش بيني نكند كه مطهري راي اول تهران خواهد بود گرچه مطهري ديروز از مردم تهران خواست به جاي تحريم انتخابات، پاي صندوق بيايند و به قول خودش گفت: «اگر مردم نيايند، تندروها پيروز مي شوند.»در حالي كه اصولگرايان در ميدان بازي خودشان با هم تصور مي كردند دوئل اصلي بين مطهري و حدادعادل در تهران خواهد بود، اما خبرهايي ديروز به گوش مي رسيد كه امكان دارد عقلاي راست، حدادعادل را در تصميمي جمعي از سرليستي تهران خارج كنند و اينكه ممكن است ابوترابي شانس بيشتري براي جذب آراي تهران داشته باشد.

    هر چند مطهري خودش مي گويد من راي هاي خاموش را اگر زنده كنم، در تهران پيروز مي شوم. اينچنين است كه حدادعادل بايد منتظر تصميم جبهه متحدي ها باشد براي ماندن و رفتن از سرليستي و علي مطهري هم منتظر اينكه به قول خودش آراي خاموش تهران به سمت او و ليست منتقدان احمدي نژاد سوق پيدا مي كند يا نه؟ حدادعادل البته تخريب ها را دو دسته مي داند: يكي داخلي و يكي هم به قول خودش رسانه هاي خارجي: «در برخي رسانه هاي خارجي اظهاراتي از سوي من در جمع هاديان سپاه گفته شده كه قويا آن را تكذيب مي كنم. من اصلادر چنين جمعي حضور نداشته و سخنراني نكرده ام. حرف ها يي كه به نقل از من راجع به امام گفته شده است، به هيچ وجه صحت ندارد.» منظورش سخناني است كه منتسب به وي ابتدا در سايت روز آنلاين منتشر شد و بعد در باقي رسانه ها و سايت ها انتشار يافت.
نظرات بینندگان