arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۰۸ - ۱۵ دی ۱۳۹۸

لاریجانی: آقای ترامپ! شما جنایتی هم‌ردیف کودتای ۲۸ مرداد انجام دادید

رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهوری آمریکا گفت: آقای ترامپ شما جنایتی بزرگ مرتکب شدید. نام شما تاریح جهان هم‌ردیف جنایات کودتای ۲۸ مرداد و جنایات آمریکا در سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران ثبت خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«علی لاریجانی» در نطق پیش از دستور امروز- دوشنبه -مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت جنایت آمریکا در ترور شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همراهان ایشان گفت: حادثه شهادت روز جمعه اخیر یک‌باره شرایط منطقه و جهان را تغییر داد، شهادت سردار بزرگ مقاومت، مجاهد نستوه، حاج قاسم سلیمانی و همراهانش ملت ایران را به سوگ نشاند، این شهید بزرگوار چهل سال در راه انقلاب اسلامی و امنیت ملت ایران یکسره در مجاهدت بود.

وی ادامه داد: شهید قاسم سلیمانی از ابتدای جوانی در دفاع مقدس حضور فعال داشت و از فرماندهان شجاعی بود که در اکثر عملیات مهم کشور نقش پیشرو داشت و پس از آن در فرماندهی سپاه قدس در دفاع از امنیت منطقه بدیلی نداشت و همگان رشادت‌های این سرباز ولایت را در سرکوب تروریست‌های داعش مشاهده کردند، چه در عراق و چه در سوریه بنا به درخواست دولت های آنان، او بود که به کمک مردم آن کشورها شتافت و با طراحی‌های دقیق تروریست ها را از سر مردم منطقه زدود.

رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهوری آمریکا گفت: آقای ترامپ شما جنایتی بزرگ مرتکب شدید نام شما تاریح جهان هم ردیف جنایات کودتای ۲۸ مکرداد و جنایات آمریکا در سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران ثبت خواهد شد.

نظرات بینندگان