arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۰ - ۱۶ دی ۱۳۹۸

آمریکا درباره سفر به فلسطین اشغالی هشدار امنیتی صادر کرد

سفارت آمریکا در قدس اشغالی با صدور بیانیه‌ای به شهروندان خود هشدار داده است که احتمال دارد در فلسطین اشغالی با حملات راکتی ناگهانی روبرو شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

با افزایش تنش‌ها در غرب آسیا و خلیج فارس، سفارت آمریکا در قدس اشغالی امروز با صدور بیانیه‌ای به اتباع خود درباره سفر به فلسطین اشغالی هشدار داد.

در بخشی از این بیانیه که حوزه دربرگیری آن کل فلسطین اشغالی، کرانه باختری و غزه اعلام شده، آمده است: «افزایش تنش در خاورمیانه می‌تواند به ریسک‌های امنیتی برای شهروندان ایالات متحده در خارج از کشور منجر شود.»

این بیانیه می‌افزاید: «سفارت قویا به شهروندان ایالات متحده توصیه می‌کند که هوشیار بوده و گام‌های لازم برای افزایش اطلاعشان از موارد امنیتی بردارند، چراکه حوادث امنیتی از جمله شلیک راکت، عموما بدون هشدار قبلی صورت می‌گیرد.»

در بیانیه سفارت آمریکا سپس در مورد نحوه عملکرد آژیر هشدار حملات راکتی در فلسطین اشغالی توضیحاتی ارائه و به شهروندان آمریکایی توصیه شده است که اقداماتی نظیر اطلاع کامل از شرایط اطراف، به همراه داشتن اسناد مسافرتی و رصد رسانه‌های محلی را در دستور کار قرار دهند.

پس از آنکه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد قطعا به ترور سردار «قاسم سلیمانی» توسط آمریکا واکنش نشان می‌دهد، واشنگتن برای اتباع خود در بسیاری از مناطق جهان از جمله شماری از کشورهای غرب آسیا و آفریقا هشدار امنیتی صادر کرده است. علاوه بر این، پایگاه‌های نظامی آمریکا در داخل این کشور هم به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان