arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۱ - ۱۷ دی ۱۳۹۸

معاون قرارگاه خاتم: ۱۲۰ هزار سرباز دشمن در تیررس هستند

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ترور سردار سلیمانی را اشتباه راهبردی آمریکا دانست و گفت: ۱۲۰ هزار نفر از سربازان دشمن در تیررس جبهه مقاومت هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ترور سردار سلیمانی را اشتباه راهبردی آمریکا دانست و گفت: ۱۲۰ هزار نفر از سربازان دشمن در تیررس جبهه مقاومت هستند.

عبدالمحمد رئوفی‌نژاد دوشنبه شب در تجمع بزرگ مردم دزفول در محکومیت ترور شهید قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله این شهرستان افزود: تمامی رزمندگان جبهه مقاومت مختارهای زمان هستند و این اقدام نابخردانه آمریکا را در سرتاسر جهان بی‌پاسخ نمی‌گذارند.

وی با بیان اینکه پرچم یالثارات القاسم باید بالا برود و انتقام سخت و قاطعی از یزیدیان زمان گرفته شود، گفت: امروز اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها خواب و قرار ندارند چون می‌دانند ما مرد عمل هستیم.

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنان سید حسن نصرالله در محکومیت ترور حاج قاسم سلیمانی را یادآور شد و افزود: اکنون شناورها و ناوهای هواپیمابر مهم آمریکا و همچنین پایگاه‌های نظامی این کشور در معرض حمله هستند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها خود را در دام صهیونیست‌ها گرفتار کرده اند، اظهارداشت: آمریکا از یک سو بحث مذاکره را پیش می‌کشد و از سوی دیگر با ترور حاج قاسم سلیمانی اعلام جنگ می‌کند.

سردار رئوفی‌نژاد با اشاره به توان نظامی ایران گفت: برخی از سلاح‌های ما در معرض دید قرار گرفته‌اند و بسیاری دیگر در میدان جنگ به نمایش گذاشته می‌شوند.

وی سردار سلیمانی را قهرمان شکست داعش دانست و افزود: آمریکایی‌ها با داعش برنامه‌ها داشتند ولی بعد از شکست این تروریست‌ها با تلاش جبهه مقاومت و سردار سلیمانی درمانده شدند.

 

آمریکا با ترور شهید سلیمانی خطای راهبردی مرتکب شد

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا خطاهای راهبردی در برخورد با انقلاب اسلامی داشته است، اظهارداشت: این بار نیز آمریکا با ترور شهید سلیمانی خطای بسیار بزرگی مرتکب شد.

وی با اشاره به اعتراضات مردم آمریکا به ترور سردار سلیمانی با دستور ترامپ افزود: آمریکا در ۴۰ سال گذشته مجری تصمیمات صهیونیست‌ها بوده البته همواره شکست خورده است.

سردار رئوفی‌نژاد ناکامی‌های آمریکا در جنگ عراق، ایجاد داعش و اختلاف افکنی بین مردم ایران و عراق را یادآور شد و گفت: آمریکا هرگز تصور نمی‌کرد شهادت سردار سلیمانی به این اندازه به ضررش تمام شود.

وی افزود: حاج قاسم نقش مهمی در اتحاد گروه‌ها و جریان‌های سیاسی عراق و لبنان داشت و از ایجاد هر انشقاقی در گروه‌های سنی و شیعه جلوگیری می‌کرد.

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مصوبه اخراج از عراق برای آمریکایی‌ها قابل باور نبود، اظهارداشت: هرجا آمریکا به مشکل بر می‌خورد ردی از حاج قاسم سلیمانی دیده می‌شد.

وی ایجاد اتحاد و همدلی در ایران و عراق را از برکت خون پاک شهیدان سلیمانی و المهندس دانست و افزود: بزودی شاهد قاطع‌ترین برخورد در زمان و مکان مناسب با آمریکایی‌ها خواهیم بود.

سردار رئوفی‌نژاد سادگی، تواضع و بی‌ریایی را از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی برشمرد و ادامه داد: این شهید والامقام ارادت بالایی نسبت به ولایت فقیه داشت و با یاد شهدا دگرگون می‌شد.

سردار سلیمانی نقش مهمی در ایجاد ارتش نیم میلیونی جبهه مقاومت داشت

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ۴۰ سال خدمت سردار شهید قاسم سلیمانی به اسلام و ایران گفت: حاج قاسم نقش مهمی در ایجاد ارتش نیم میلیون نفری جبهه مقاومت داشت.

وی با اشاره به تلاش‌های سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس افزود: این شهید والامقام با درایت و نگاهی کاربردی، امنیت را در جنوب شرق کشور برقرار کرد و کم کم خدمات وی فرامرزی شدند.

سردار رئوفی‌نژاد با بیان اینکه ارتش نیم میلیون نفری در منطقه شکل گرفته که هیچ کدام ایرانی نیستند، گفت: حاج قاسم در ۱۰ سال گذشته حاج قاسم قبلی نبود بلکه خبره نظامی، سیاسی، اطلاعاتی امنیتی و دیپلماسی شده بود.

اجرای گروه سرود و سردادن شعارهای مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود مزدور از دیگر بخش‌های این مراسم بودند.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان