arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۳ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰

سرليست جبهه پايداري مشخص شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي با بيان اينکه فهرست انتخاباتي اين جبهه بزودي اعلام مي شود، خبر از سرليستي مرتضي آقاتهراني در فهرست انتخاباتي جبهه پايداري داد.

به گزارش مهر، کامران باقري لنکراني در حاشيه همايش انقلاب اسلامي، انتخابات مجلس و بيداري اسلامي در جمع خبرنگاران درباره اينکه فهرست انتخاباتي جبهه پايداري چه زماني اعلام
مي شود، گفت: ان شاء الله اسامي 30 نفر از نامزدهاي اين جبهه در حوزه انتخابيه تهران اعلام مي شود. همچنين در اين فهرست همپوشاني با جبهه متحد اصولگرايان لحاظ شده است.

لنکراني در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر که از وي پرسيد سرليست جبهه پايداري چه کسي است و آيا حداد عادل به عنوان سرليست انتخاب مي شود، اظهار داشت: دبير جبهه پايداري به عنوان محوريت ليست انتخاب شده است. البته درباره نامزدهاي ديگر سرليستي اين جبهه بايد بگويم با توجه به صلاحيت هاي کانديداها تصميم گيري مي کنيم و به وابستگي آنها و به گروه ها و دسته هاي آنان توجهي نداريم.

اين فعال سياسي ادامه داد: در جبهه پايداري تاکيد داريم که يک جبهه گفتماني هستيم و خاصيت اين جبهه اين است که در مناسبات قدرت و تصرف صندلي هاي مجلس تشکيل نشده است و فقط به دنبال ترويج گفتمان است.
نظرات بینندگان