arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۴۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۹ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰

حداد یا ابوترابی ؛ سرلیست جبهه متحد کیست ؟ / ولایتی: هر دو سر لیست هستند

امشب در جبهه متحد اصولگرایی جلسه ای در خصوص تصمیم گیری در مورد سرلیست اصولگرایان در تهران برگزار می شود ، زمزمه هایی بگوش می رسد که فضای کلی این جلسه از تقابل میان حداد عادل و حجت الاسلام ابوترابی خبر می دهد. یکی از نمایندگان اصولگرا اما در این رابطه نظر دیگری دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
این روزها بحث سرلیستی در شهر تهران برای جبهه متحد به مسأله ای مهم تبدیل شده است. برای بررسی این موضوع با حجت الاسلام بنایی نماینده قم  تماس گرفته شد. وی در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی انتخاب در مورد در این باره گفت :
 
کلی درمورد آقای ابوترابی عرض می کنم آقای ابوترابی از فضلای حوزه هستند و شناخته شده و سابقه در تحصیل علوم حوزوی دارند و از اهالی شناخته شده دانشگاه و جزو نخبگان این بخش.  هم وجاهت حوزوی دارند و هم دانشگاهی و هم سابقه طولانی در مجلس و سابقه کار با گروههای مختلف و به عنوان یک فرد مستقل در مجلس عمل کرده اند همچنین تلاشهای ایشان در حوزه های قزوین و تهران بسیار قابل اهمیت است .اینها از ایشان شخصیتی جامع ساخته که می تواند در لیست تهران نقش درخشانی داشته باشد.
 
اگر شما جزو هیئتی بودید که سرلیست را انتخاب می کرد...
 
تقابل ایجاد نکنید
 
 نظر نهایی شما..
 
ایشان در مسیر اصولگرایی حرکت می کند و مشی اصولگرایی دارند.
 
ولایتی: حدادعادل و ابوترابی‌فرد مشترکاً سرلیست جبهه متحد اصولگرایان شدند

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گفت: حداد عادل و ابوترابی‌فرد به عنوان سرلیست‌های جبهه متحد اصولگرایان در تهران برگزیده شدند.
خبرگزاری فارس: حدادعادل و ابوترابی‌فرد مشترکاً سرلیست جبهه متحد اصولگرایان شدند

علی اکبر ولایتی با اشاره به جلسه شورای مرکزی جبهه متحد گفت: آقایان حداد عادل و ابوترابی‌فرد به عنوان سرلیست‌های جبهه متحد اصولگرایان در تهران برگزیده شدند.

 وی افزود: سرلیست‌های جبهه متحد اصولگرایان نشانه، علامت و مظهر تمام ارزش‌های مورد قبول اعضای فهرست و پرچمی برای شناخت مردم نسبت به خطوط مشی ایجابی و سلبی فهرست است.

 سخنگوی جبهه متحد همچنین اضافه کرد: سرلیست‌های جبهه متحد اصولگرایان نسبت به بقیه افراد لیست امتیازات بیشتری داشتند و بدون تردید سابقه این افراد، به لحاظ جایگاه  اجتماعی، به لحاظ اعتقادی و سیاسی و مقبولیت در نظر مردم که بر اساس نظرسنجی ها مشخص شده نسبت به دیگران در جایگاه بالاتری قرار دارند.

سوابق سرلیست های جبهه متحد اصولگرایان: غلامعلی حداد عادل (عضو هیئت‌امنای بنیاد دایرةالمعارف اسلامی‌ و مدیرعامل بنیاد دانشنامۀ جهان اسلام از ۷۴ تاکنون‌، معاون پژوهشی وزارت آموزش و پرورش، عضو شورای سرپرستی سازمان صدا و سیما، عضو هیئت‌علمی دانشگاه صنعتی شریف،نمایندۀ مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دورۀ ششم، هفتم و هشتم، عضو هیئت‌علمی گروه فلسفۀ دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران، دانشیار فلسفۀ دانشگاه تهران‌،رئیس مجلس شورای اسلامی دورۀ هفتم و رییس کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم.)

حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی‌فرد (نماینده مردم قزوین در شورای اسلامی، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی؛ عضو جامعه روحانیت مبارز و برادر شهید بزرگوار سید علی اکبر ابوترابی که به سید الاسرا معروف بود)
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بــــابــــایـــــی
|
SWITZERLAND
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
0
0
این نظر این هیئت وشورا هست ولی باید قبول کنیم نظر نهایی را مردم میدهند.
نظرات بینندگان