arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۴ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۸

ترامپ در داووس با سران عراق، پاکستان و اتحادیه اروپا دیدار می‌کند

کاخ سفید در توضیحی درباره سفر «دونالد ترامپ» به زوریخ برای شرکت در نشست داووس اعلام کرد، او در این سفر با سران عراق، پاکستان، سوئیس و رئیس کمیسیون اروپا دیدار می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ترامپ در داووس با سران عراق، پاکستان و اتحادیه اروپا دیدار می‌کندرئیس‌جمهور آمریکا در جریان سفر به سوئیس و شرکت در نشست داووس، با نخست‌وزیر پاکستان، رئیس‌جمهور عراق، رئیس منطقه کردستان عراق، رئیس‌جمهور سوئیس و رئیس کمیسیون اروپا دیدار دوجانبه ترتیب خواهد داد.

به نوشته رویترز، کاخ سفید اعلام کرد دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که امروز سه شنبه برای شرکت در نشست داووس به زوریخ سوئیس وارد شده است، قرار است در این سفر دیدارهای جداگانه‌ای با سران مجمع اقتصادی داووس و برخی کشورهای شرکت‌کننده در این نشست داشته باشد.

طبق اعلام کاخ سفید، ترامپ با برهم صالح، رئیس‌جمهور عراق، «عمران خان» نخست‌وزیر پاکستان، سیمونتا سوماروگا رئیس‌جمهور کنفدراسیون سوئیس و نیچروان بارزانی رئیس منطقه کردستان عراق دیدار می‌کند.

قرار است رئیس‌جمهور آمریکا در سفر به سوئیس، با «اورسلا فن درلین» رئیس کمیسیون اروپا هم دیدار دوجانبه داشته باشد. دیدار با «کلاوس شوب» رئیس و موسس مجمع اقتصادی داووس هم در برنامه او قرار دارد

منبع: فارس
نظرات بینندگان