arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۶ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۸

ارتش عراق از مجروح شدن سربازانش به ضرب گلوله افراد ناشناس در بغداد خبر داد

فرماندهی «عملیات بغداد» از زخمی شدن شماری از نظامیان خود به دست افراد ناشناس و با سلاح‌های مجهز به صداخفه‌کن خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ارتش عراق از مجروح شدن سربازانش به ضرب گلوله افراد ناشناس در بغداد خبر دادفرماندهی «عملیات بغداد» ارتش عراق، امروز سه‌شنبه اعلام کرد که شماری از سربازان به ضرب گلوله افراد ناشناس که حامل سلاح‌های مجهز به صداخفه‌کن هستند، مجروح شده‌اند. 

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، فرماندهی ارتش عراق در بغداد اعلام کرده که نیروهای ارتش نهایت «خویشتن‌داری» را از خود نشان داده و به «قواعد درگیری در حمایت از تظاهرات‌کنندگان» پایبند هستند. 

از چند روز گذشته که فراخوان‌ها برای ازسرگیری اعتراضات در عراق منتشر شده، اقدامات خرابکارانه افزایش یافته است؛ اقداماتی که شامل بستن شریان‌های ارتباطی مثل جاده بغداد به استان‌های جنوبی، یا آتش‌زدن مراکز یا بستن پل‌های ارتباطی می‌شود. 

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، فرماندهی ارتش در بغداد از معترضان مسالمت‌جو درخواست کرده که با نیروهای امنیتی برای کشف و شناسایی نفوذی‌ها در اعتراضات همکاری کنند تا این افراد بازداشت شوند

 

عملیات بغداد همچنین اعلام کرد که موشک‌اندازهایی را کشف کرده که از آن سفارت آمریکا هدف گرفته شده است.

شب گذشته چند موشک کاتیوشا به سمت سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد شلیک شد و در نزدیک آن اصابت کرد. در این حمله که هیچ طرفی مسئولیت آن را بر عهده نگرفته است، کسی صدمه ندید. 

منبع: فارس
نظرات بینندگان