arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۶ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۸

سفر 4 مدیرعامل باشگاه‌های ایران در آسیا به مالزی برای رایزنی با مسئولان AFC

مدیران عامل چهار باشگاه ایرانی حاضر در لیگ‌قهرمانان Hسیا با رایزنی های محمد حسن انصاری فرد و موافقت وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال امشب راهی مالزی مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سفر 4 مدیرعامل باشگاه‌های ایران در آسیا به مالزی برای رایزنی با مسئولان AFCسایت باشگاه پرسپولیس، محمدحسن انصاری فرد دو شب قبل پس از گفت و گو و مشاوره با برخی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت و گویی با وزیر ورزش پیشنهاد داد نمایندگان چهار باشگاه ایرانی برای ارایه نظرات خود و هواداران پرشماری که دارند راهی مالزی شده و با مقامات ارشد کنفدراسیون رایزنی و دیدار کنند.

این پیشنهاد انصاری فرد با استقبال سلطانی فر همراه بود و وزیر ورزش از مدیرعامل پرسپولیس خواست این موضوع را به شکل جدی پیگیری کند.


انصاری فرد در جلسه دیروز نمایندگان چهار باشگاه ایرانی با مسئولان فدراسیون نیز خواهان آن شد که به کنفدراسیون اعلام شود این چهار تیم خواهان مذاکره با مسئولان ارشد کنفدراسیون هستند.این‌ خواسته با استقبال بهاروند و شکوری همراه بود و مکتوب به کنفدراسیون اعلام شد و با آن موافقت شده است.


شکوری دبیر فدراسیون و مدیران‌عامل چهار باشگاه ایرانی برای رایزنی ها و انتقال دغدغه ها به سران کنفدراسیون احتمال زیاد امشب عازم مالزی می شوند و مقامات ایرانی که در کنفدراسیون کرسی دارند نیز حمایت خود را از این اقدام اعلام داشته اند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان